What i have in my Shower

Γεια σας κορίτσια μου,τι μου κανετε;
Σκεφτηκα στο σημερινο μου ποστ,να σας δειξω τα καλούδια που χρησιμοποιώ στο καθημερινο μου μπανιο.Η αληθεια είναι ότι δεν μπορω να σας τα δειξω όλα,γιατι είναι πολλα και θα μας παρει ωρα.Ειπα να σας δειξω τα βασικα.Σε γενικες γραμμες μου αρεσει να δοκιμαζω ότι καινουριο μπορει να βγει.Γι αυτό μπορει να εχω καμια κρεμα,η λαδακι,εδω και πολύ καιρο ακομα σφραγισμενο,ετσι θα το δειτε σε καποιο άλλο ποστ.Τα αρωματικα καλούδια μου είναι τα εξης:
  • Fructis της Garnier Color Resist
Είναι το σαμπουαν που χρησιμοποιώ αυτην την εποχη.Η αληθεια είναι ότι δεν μενω στο ένα και μοναδικο σαμπουαν,οπως ειπαμε και νωρίτερα μου αρεσει να δοκιμαζω γενικα ότι καινουριο.Το συγκεκριμενο είναι ένα δυναμωτικο σαμπουαν για βαμενα μαλλια,προστατευει το χρωμα και τα μαλλακια μας φυσικα.
  • Μασκα μαλιων της Natura Siderica
Eιναι η γνωστη σε ολες κιτρινη μασκα μαλλιων που κανει θαυματα.Εγω προσωπικα την λατρεψα από την πρωτη εφαρμογή,δεν εχω βρει καποια άλλη για να την αντικαταστήσω,ψαχνω αλλα δεν βρισκω.Μπορεις να την απλωσεις και στης ριζες των μαλλιων...απλα μαγικη!!!
  • Spray Βοtanic therapy της Garnier
Είναι ένα προιον που σας εχω ξαναμιλησει γι αυτό,μπορειτε να το δειτε εδώ.Μετα απο πολλες χρησεις μπορω να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημενη.Εχει ένα απαλο αρωμα και ξεμπερδευει τα μαλλια μετα απο κάθε λουσιμο είναι σημαντικο αυτό.
Επομενο είναι ένα λαδακι.Βαζω μετα απο κάθε λουσιμο μια μικρη ποσοτητα στης ακρες των μαλλιων μου.Στεγνωνει πολύ γρηγορα,πολυ καλο αυτό και οι ακρες των μαλλιων  μου ειναι σουπερ.Ειναι της εταιριας Saryna Key,ηταν μεσα στα γνωστα συνδρομητικα κουτακια.Μπορειτε να το δειτε εδώ.

  • Αφρολουτρο Lux Αlmont Oil and Jasemin
Συνεχιζω με περιποιηση σωματος.Το συγκεκριμενο εχει ένα τελειο αρωμα και αφηνει την επιδερμιδα μου τρομερα ενυδατωμενη.Γι αυτό ηταν και στα αγαπημενα μου των προηγουμενο μηνα.Μπορειτε να τα δειτε εδώ.
  • Tommy G Λοσιον σωματος
Εχει ένα υπεροχο αρωμα καρυδας,που με ταξιδευει στο καλοκαιρι και αφηνει την επιδερμιδα μου σουπερ.
  • Organic Shop Body Dessert Scrub with Almont and Honey milk
Μια φορα την εβδομαδα επιβαλεται για μενα ,σαν Νενα βρε παιδι μου να κανω μια απολεπιση στο σωμα μου.Χρησιμοποιω το συγκεκριμενο αυτην την εποχη και είμαι καταευχαριστημενη.Το καλο με την συγκεκριμενη εταιρια εκτος απο τα τελεια προιοντα,ειναι οι προσιτες τιμες και η μεγαλη τους ποσοτητα.Οτι ποιο οικονομικο.
  • Τζελ καθαρισμου για την ευαισθητη περιοχη με χαμομηλη και προπολη της Apivita
Είναι ένα προιον βασικο για κάθε γυναικα,αναλυτικα μπορειτε να το δειτε εδω
Αυτά είναι τα καλούδια που χρησιμοποιώ για την περιποιηση μου στο μπανιο, απο την κορφη μεχρι τα νυχια.
Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου.Περιμενω να μου πειτε και εσεις τι σας αρεσε η οχι,η και καποιες προτασεις για το τι θελετε να δοκιμασω.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε.Να προσεχετε και να περνατε ομορφα,παντα με χαμογελο φυσικα.
Γεια σας!!!

Μπορειτε να με ακολουθήσετε και στα social media








Σχόλια

  1. Όμορφες επιλογές!
    Εγώ αγαπώ τα αφρολουτρα της dove πολύ ενυδατικα και το άρωμά τους διαρκεί στο σώμα ������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα εχω δοκιμασει συμφωνω με αυτο που λες.Το αρωμα του συγκεκριμενου ομως με κερδιζει ενα τσικ παραπανω.Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν εχω δοκιμασει τη μασκα απο natura και τη θελω καιρο! αχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην συνηστω ειναι τελεια και δεν βαραινει τα μαλλια,εγω ειδα διαφορα πραγματι.Ευχαριστω για το σχολιο:)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις