Navy and casual look

Follow my blog with Bloglovin
Γεια σας τι μου κανετε;
Ο κλασσικος Μαρτης γδαρτης  είναι της τελευταίες μερες.Εδώ στην θεσσαλονικη βρεχει συνεχεια,κρυο να πω την αληθεια δεν κανει ιδιαιτερο,αλλλα αυτος ο καιρος μου φερνει μια μελαγχολια.Δεν πτοούμαστε όμως, ειπαμε θα κανουμε ηπομονη ,ο καιρος περναει γρηγορα και θα ερθει και επισημα η ανοιξη.
Το σημερινο μου look εχει ακομα μια γευση από χειμωνα,αλλα προσθεσα και μια ανοιξιατικη πινελιά.
Στο σημερινο μου ντύσιμο εχω συνδιασει την αγαπημενεη Navy μπλουζα,με μια φουστα σε αλφα γραμμη σε μαυρο χρωμα.Από πανω προσθεσα το αγαπημενο μου δερματινο μπουφαν που δεν ξερω κι εγω ποσα χρονια το εχω αλλα δεν το αλλαζω με τιποτα.To look συμπληρωνουν οι αγαπημενες μου over the Khee μποτες,ειναι με χοντρο τακουνι και είναι πολύ ανετες στο περπατημα.Για το τελος η τσαντουλα μου είναι τσαντα ωμου με καπακι σε μαυρο χρωμα.
Aυτο είναι το σημερινο μου ντύσιμο,περιμενω τα σχολια σας αμα σας αρεσε η όχι.
Mεχρι την επομενη φορα να περνατε ομορφα και να μην αφήνετε τιποτα να σας χαλασει η διαθεση.
Γεια σας!!!


Μπουφαν:Βerska
Μπλουζα:H&M
Φουστα:Teranova
Μποτες:Luigi e-shop
Τσαντα:mango


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις