Febrouary Favorites 2017



Γεια σας τι μου κανετε;
Καλο μηνα να εχουμε,ηρθε και ο Μαρτιος μαζι με την Ανοιξη σιγα σιγα.Θα ειναι κλασσικα ενας μηνας που ο καιρος θα ειναι περιεργος,αυτο δεν μας πτοει ομως,ενας μηνας ειναι θα περασει.
Σημερα θα σας μιλησω για αγαπημενα προιοντα του μηνα που περασε.Δεν θα ειναι μονο προιοντα περιποιησης,οπως και σε προηγουμενο ποστ με το ιδιο περιεχομενο,θελω να σας μιλαω για πραγματα που μου αρεσαν η που μου εκαναν εντυπωση.
Θα αρχισω με ενυδατωση προσωπου,των τελευταιο καιρο χρησιμοποιω σαν κρεμα προσωπου την ενυδατικη gel κρεμα με ροδι του Korre και σαν κρεμα ματιων την Aqua Vita της Apivita

Την συγκεκριμενη ενυδατικη την χρησιμοποιω εδω και πολυ καιρο,αποροφαται αμεσως απο την επιδερμιδα,δεν μου αφηνει λιπαροτητα,και το δερμα μου μετα απο καθε χρηση ειναι απαλο και ενυδατωμενο.Λειτουργει και σαν μια πολυ καλη βαση για το μακιγιαζ μου.Δεν εχω βρει καποια αλλη να την αντικαταστηση μεχρι τωρα,γι αυτο και συνεχιζω να την θεωρω αγαπημενη.
Η κρεμα ματιων της Apivita ειναι πολυ ελαφρια στην υφη της και αποροφαται πολυ γρηγορα.Την χρησιμοποιω εδω και λιγο καιρο και πραγματι δινει μια λαμψη στην περιοχη των ματιων μου.Tο παρατηρησα κυριως με τα προιοντα που βαζω για το μακιγιαζ των ματιων μου,παλια ειχα θεμα με της λεπτες γραμμες τωρα δεν εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα.Δεν ειναι πολυ οικονομικες αυτες οι κρεμες η αληθεια ειναι,αλλα αμα το ψαξεις οπως εγω στο ιντερνετ μπορεις να της βρεις σε πολυ καλες τιμες.
Συνεχιζω με ενα πολυαγαπημενο νερακι ντεμακιγιαζ που δεν σταματαω να μιλαω γι αυτο.Eιναι το διφασικο νερακι micailer με ελαιο Argan της Garnier.

Εχω δοκιμασει και το απλο νερακι της συγκεκριμενης εταιριας και ειναι εξισου καλο,η διαφορα ομως του διφασικου ειναι τι ελαιο Argan, που μετα απο καθε χρηση το προσωπο μου εκτος απο καθαρο ειναι και πολυ απαλο και ενυδατωμενο.Aγαπημενο προιον απο της πρωτες χρησεις του.
Eπομενο προιον ειναι ενα αφρολουτρο της Lux το Velvet touch με λαδι αμυγδαλου και γιασεμι
Εχει μια υπεροχη ζεστη μυρωδια κυριως του αμυγδαλου και αφηνει το δερμα μου πολυ απαλο και ενυδατωμενο.Κηκλοφορει σε πολυ μεγαλη συσκευασια στα 700ml με αντλια και σε πολυ οικονομικη τιμη.
Συνεχιζω παλι με περιποιηση, με ενα προιον που το απεκτησα προσφατα αλλα με κερδισε απο της πρωτες χρησεις του.Ειναι ενα Scrub σωματος της σειρας Organic Shop της Natura Siderika Almont and Honey milk

Ειναι πολυ παχυρευστο στην υφη,σκληρο μπορεις να πεις αλλα μολις το απλωνω στην επιδερμιδα μου μου ερχεται το τελειο αρωμα του(ειπαμε εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια στα αρωματα) και μετα νιωθω το δερμα μου υπερ απαλο.Aγαπημενο κι αυτο.
Eπομενο αγαπημενο του μηνα που περασε ειναι η φωτογραφικη μου καμερα ειναι η Nikon coolpix B500.Ειναι πολυ ευκολη στην χρηση της και την εχω παρει απο το Ιντερνετ σε πολυ καλη τιμη.Το καλυτερο για μενα που εχει η συγκεκριμενη καμερα ειναι το ζουμ της,μπορει να ζουμαρει εως και 40 φορες.Με βολεψε πολυ,βγαζει τελειες φωτογραφιες και βιντεο.Ειναι μικρη στο μεγεθος,ετσι δεν σε κουραζει αμα την κρατας πολυ ωρα.
Για το τελος σας εχω ενα αγαπημενο τραγουδι που το ακουω συνεχεια οπου και να ειμαι ειναι το Rag'n'Bone Man - Human.
Ειναι ενα τραγουδι που μιλαει για της δυνατοτητες που πιστευει οτι εχει ο καθε ανθρωπος και που καταλαβαινει τα ορια του.Με αντιπροσωπευουν πολυ οι στιχοι του των τελευταιο καιρο μπορω να πω.
Aυτα ειναι τα αγαπημενα του μηνα που περασε,πειτε μου κι εσεις την γνωμη σας αμα εχετε δοκιμασει κανενα απο αυτα,η να μου πειτε εσεις τα δικα σας αγαπημενα.
Μεχρι την επομενη φορα να περνατε ομορφα και θα τα ξαναπουμε,καλο μηνα!!!
Γεια σας!!!

Σχόλια

  1. Έχω δοκιμάσει την ενυδατική με ρόδι του Korres στο παρελθόν και την αγόραζα ξανά και ξανά!Το scrub μυρίζει πικραμύγδαλο?γιατί σκέφτομαι να το πάρω και θα ήθελα να μυρίζει έτσι :)
    Θα χαρώ να σε δω και από το blog μου :)
    http://lenartlover.blogspot.gr/
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι κυριαρχει η μυρωδια αυτη ειναι τελειο το συνηστω και ειναι και πολυ οικονομικο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις