Aγορες απο I-pharmachy

Γεια σας τι μου κανετε;
Στο σημερινο μου ποστ θα σας δειξω καποιες αγορες που εκανα από το I-pharmacy.gr.Μου αρεσει να ψωνιζω από το ιντερνετ,γιατι εκτος από την μεγαλη ποικιλια που μπορεις να βρεις,τα βρίσκεις και σε πολύ καλες τιμες.Υπαρχουν πολλα online φαρμακεια που μπορεις να βρεις πολύ καλες προσφορες και χαμηλες τιμες,που δεν τα βρίσκεις συχνα σε πολυκαταστήματα η και στα φαρμακεια.Γι αυτό προτιμω να ψωνιζω από το web.Τσεκαρω παντα την σελιδα αμα είναι όλα ενταξει,γιατι η στραβη μπορει να συμβει ανα πασα στιγμη,με τα προιοντα,την πληρωμη,της παγιδες στην παραδοση,σε γενικες γραμμες πρεπει να ειμαστε παντα προσεκτικοι.
Από το συγκεκριμενο σαιτ είναι η πρωτη φορα που ψωνιζω και είμαι ευχαριστημενη με των χρονο και την εξυπηρετηση.Ακομα και μια ελλειψη που ειχαν με ενημερωσαν εγκαιρα και μου εστειλαν τα χρηματα πισω με την αποστολή της παραγγελιας μου.
Θα αρχισω με μυρωδιες που εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια το εχω ξαναπει αλλωστε.Είναι ένα σετ από την Κορρες το Black sugar Oriental Lilly Violet μαζι με το αντιστοιχο γαλάκτωμα σωματος.


Eιναι ένα γλυκο αρωμα με καποια oriental στηχεια,με αρωμα πουδρας το αγαπημενο μου,συμπεριλαμβανονται μεσα αρωματα βανίλιας,βιολετας,καραμελας και amber.Είναι ζεστο και γλυκο αρωμα,δεν είναι βαρυ και μπορεις να το φορεσεις και το πρωι και το βραδυ.Μαζι με το γαλάκτωμα θα μυριζω ζαχαρη και καραμελα ποιο πολλες ωρες.
Επομενο προιον είναι από την Apivita ένα τζελ καθαρισμου για την ευαισθητη περιοχη με χαμομηλη και προπολη.
Είναι γνωστο το χαμομηλη για της καταπραιντικες του ιδιότητες και η προπολη για της αντισιπτικες ηδιοτητες,η αληθεια μου είναι ότι δεν το εχω δοκιμασει ακομα το συγκεκριμενο προιον.Εκανα πρωτα μια ερευνα αγορας,σχολια κτλ.Την εμπιστεύομαι αυτην την εταιρια,εχω δοκιμασει πολλα προιοντα και είμαι ευχαριστημενη,θα σας πω την αποψη μου σε επομενο ποστ.
Συνεχιζουμε με περιποιηση ακρων από την εταιρια Scholl
Oλες η οι περισοτερες εχουμε το ιδιο πρόβλημα ξερες φτερνες,τωρα σιγα σιγα που ανηγει ο καιρος επιβαλεται να αρχισω να περιποιουμε τα ποδια μου.Ειπα να δοκιμασω αυτην την Λιμα,εχω ακουσει και εχω διαβασει τoσα και λεω γιατι οχι;Μαζι εχω παρει και την ενυδατικη κρεμα για να είναι απαλα τα ποδια μετα την χρηση.
Για το τελος εχω παρει τι αλλο;σταγονες για τα ματια από την Opticalm
Το εχω ξαναπει εχω μεγαλο θεμα με τα ματια μου,απο την χρηση φακων,γυαλιων ,είναι μια ανακουφιση για τα ματια μου στο τελος της ημερας.Οι συγκεκριμένες ανακουφιζουν από την ξυροφθαλμια,οτι καλυτερο για μενα.Παντα με την πρωτη ευκαιρια της εχω μαζι μου.
Aυτα είναι τα ψωνια μου από το  I-Pharmachy.gr.Eκτος από το αρωμα δεν εχω δοκιμασει κανενα ακομα,οποια  εχει δοκιμασει καποιο από αυτά θα χαρω να μου πει της εντυπώσεις της.Οποιοδήποτε σχολιο είναι ευπροσδεκτο.
Mεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε,να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις