What i have in my bag

Γεια σας τι μου κανετε;Στο σημερινο μου ποστ θελω να σας δηξω τι εχω παντα μεσα στην τσαντα μου οπου και να παω.Καλα μην κοροιδευομαστε,παντα υπαρχει ένα χαος μεσα στην τσαντα μας.Εγω προσωπικα μπορει και να βρω κατι που το ψαχνω και μηνες.Ετσι ειπα να σας δειξω τα βασικα πραγματα,που μου είναι και χρήσιμα φυσικα.
Θα ξεκινησω με το κινητο μου,που φυσικα δεν φευγω από το σπιτι χωρις αυτο.Είναι το Samsung galaxy j7,το εχω παρει προσφατα είναι καινουριο γι αυτό και το προστατευω διπλα εννοειτε.Είναι πολύ καλη συσκευή,με πολύ καλη καμερα και είμαι υπερ ευχαριστημενη.
Συνεχιζω με τα γυαλια ηλιου μου,ειδικα τωρα που ανοιξε ο καιρος,ο ηλιος με ταλαιπωρει  στα ματια,ετσι μου είναι απαραιτητα.Το μοντελο που φοραω αυτην την εποχη είναι της Hawkers με πολονικους φακους σε ροζ-gold χρωμα,που προστατευουν τα ματια από την ακτινοβολια.
Συνεχιζω με άλλο ένα βασικο που δεν φευγω ποτε χωρις αυτό,είναι φυσικα το πορτοφολι μου.Είναι της αxel.το εχω εδώ και πολύ καιρο.Είναι τρομερα βολικο,εχει πολλες θηκες για της καρτες,και εχει ένα τελειο χρωμα,το κλασσικο μαυρo στην μεση,και γυρω γυρω ένα απαλο μωβ.Το εχω λατρεψει,γι αυτό και φυσικα δεν το εχω αλλαξει.
Επομενο είναι ένα μικρο σημειωματαριο που το εχω παρει από τα public.Το πηρα γιατι με βοηθαει στο να γραφω αμεσως ότι εχω στο μυαλο για να μην το ξεχασω.Από τηλεφωνα,μεχρι ιδεες για το μπλογκ που μου ερχονται ανα πασα στιγμη.Δεν εμπιστεύομαι πολύ της συσκευες κινητα,ταμπλετ κτλ.Ειμαι της λογικης τα σημαντικα πρεπει να τα σημειώνεις καπου,η στραβη μπορει να γινει ανα πασα στιγμη.Το πηρα στο κλασσικο μωβ χρωμα που λατρευω απλα.
Παντα στην τσαντα μου θελω να εχω μια χτενα,κατι θα συμβει βρε αδελφε,να μην είμαι περιποιημενη;Η κανονικες σε μέγεθος πιανουν πολύ χωρο,γι αυτό παιρνω μαζι μου την τρισχαριτωμενη χτενα σε ροζ της Tangle teezer.Eιναι υπεροχη,ξεμπερδευει τα μαλλια,και το βασικοτερο δεν τα σπαει...μαγικη.
Συνεχιζω με τα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ της Pom pon.Μονο αυτά επιλεγω εδώ και πολύ καιρο,ξεβαφομαι πολύ γρηγορα,δεν με παιδευουν καθολου και είναι και τρομερα οικονομικα.Παντα τα βρισκω σε συσκευασια 1+1.Δεν τα αλλαζω με κανενα.
Συνεχιζω με φρεσκαρισμα.Ποσες φορες μας εχει τυχει μεσα στην ημερα να ειμαστε καπου εξω και να χρειαστει να φρεσκάρουμε το στομα μας.Παλια εγω όπως και οι περισσοτεροι κατεφευγα στην λυση της τσίχλας αλλα δυστηχως δεν κραταει πολυ.Ετσι ειπα να δοκιμασω το συγκεκριμενο σπρει στοματος.Εχει γευση λεμονι,ειναι λιγο εντονο στην αρχη, αλλα αυτο κραταει για λιγα δευτερα.Μετα νιωθω μια φρεσκαδα που κραταει για πολυ ωρα.
Για το τελος εχω της απαραίτητες σταγονες για τα ματια που εχω παντα μαζι μου.Μεσα στην μερα εχει χρειαστει πολλες φορες να της χρησιμοποιησω και με εχουν σωσει.
Aυτα είναι τα βασικα πραγματάκια μου που δεν ξεχνω ποτε να παρω μαζι μου.Πειτε μου κι εσεις ποιο είναι το ποιο απαραιτητο και αγαπημενο για σας αντικειμενο που εχετε κάθε φορα μαζι σας.
Mεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.
Γεια σας!!!




Σχόλια

  1. το νεσεσεράκι μου <3 δεν το ξεχνώ ποτέ ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε βεβαια ειναι απαραιτητο,το δικο μου ειναι λιγο μεγαλουτσικο,δεν χωρουσε στην φωτο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις