Αγαπημενα Ιανουαριου 2019

 

Γεια σας κοριτσια μου.
Εδω και παλι στο καθιερωμενο μας ραντεβου,οπου ειναι ενα πολυαγαπημενο μου θεμα οπου ειναι τα αγαπημενα του Ιανουαριου.
Η αληθεια ειναι οτι οι αγορες που εκανα αφορουν περισσοτερο το μακιγιαζ αλλα εχουμε μια αδυναμια και δεν μπορουμε να την κρυψουμε.

Οσες με παρακολουθειτε απο το Blog η και απο τα Social,εχετε καταλαβει την τρελη αδυναμια που εχω για τα κραγιον.Ειμαι lipstick junkie το ομολογω.
Εκει που λεω οτι εχω παρα πολλα κραγιον και οτι  δεν χρειαζομαι αλλα,γινεται το κακο και οταν εμφανιζονται μπροστα μου η ζημια εχει γινει ηδη.


  • Maybelline Super stay matte ink lipstick Lover-Composer
Ειναι δυο φανταστικα liquid lipstick οπου το λεει και το ονομα τους,εκτος εκτος απο τις απιθανες αποχρωσεις,μενουν στα χειλι σαν τατουαζ κυριολεκτικα.Για να το αφαιρεσεις παιδευεσαι αλλα μπρος τα καλλη τι ειναι ο πονος;

  • Golden Rose matte crayon lipstick
no02-no21
Απο την Golden Rose εχω ψωνισει μονο κραγιον και μπορω να πω οτι ειναι απο τα αγαπημενα μου.Ειναι οικονομικα και ομως απο ποιοτητα σκιζουν.Ειναι ενυδατικα με απιστευτη αποδοση στο χρωμα και με μεγαλη διαρκεια.Φυσικα εχω και μια εξτρα αδυναμια στα Liquid Lipstick του συγκεκριμενου Brand.

  • Catrice Lip Balm-Scrub
Ωραια τα κραγιον αλλα αμα δεν υπαρχει μια καλη βαση δεν εχεις το ιδανικο αποτελεσμα.Ειδικα με τα ματ κραγιον αμα δεν κανω ενα scrub πριν την εφαρμογη η να βαλω ενα απλο liposan το κραγιον δεν στρωνει με τιποτα.Το συγκεκριμενο της Catrice με βολεψε πολυ γιατι συνδυαζει 2 σε 1.Δηλαδη και την ενυδατωση και την απολεπιση ταυτοχρονα.Ετσι φροντιζει τα χειλια μου χωρις να τα γδερνει,οτι καλυτερο και πρακτικο για καθε γυναικα.

Ωραιο το μακιγιαζ αλλα αμα δεν εφαρμοσεις την καταλληλη βαση το αποτελεσμα ειναι απλα απογοητευτικο.


  • Dust+Cream Skin effect foundation
Ειναι ενα αρκετα καληπτικο foundation οπου με μια μικρη ποσοτητα πετυχαινεις το επιθυμητο αποτέλεσμα.Το συμαντικο ειναι οτι εχει και αντηλιακη προστασια, οπου αυτο βοηθαει να μπορουν να το εφαρμοσουν και κοπελες με ξηρο δερμα παρολο που ειναι matte,λογο τησ αντηλιακης κρεμας.Ειναι η πρωτη μου αγορα απο την συγκεκριμενη εταιρια και μπορω να πω οτι ειμαι αρκετά ικανοποιημενη.Μαλλον θα την προτιμησω για τις επομενες μου αγορες.

  • Loreal true efect Conciler
Ειναι ενα conciler οπου εμενα συγκεμριμενα με καλυψε πολυ.Δεν εχω εντονους μαυρους κυκλους να πω την αληθεια γι αυτο ειχα και μια καλη καλυψη και φωτεινοτητα.Μια επιλογη που με δικαιωσε μπορω να πω.

  • Catrice Contour and Highligher
Αγαπω τις φωτοσκιασεις και εκτος απο το καλοκαιρι,τις εφαρμοζω στο μακιγιαζ μου και το χειμωνα.Το συγκεμριμενο κιτ με βολεψε πολυ γιατι περιεχει και highligher για εξτρα λαμψη.Σε μια πολυ βολικη συσκευασια για να το παιρνω παντου,το αγαπω απλα.


  • L.A Angel Pro powder HD setting powder
Ειναι μια λευκη πουδρα οπου την λατρεψα με την πρωτη εφαρμογη.Η συγκεκριμενη ειναι σε σκονη,οπου με λιγη ποσοτητα με μερικες ταμποναριστες κινησεις σεταρει το μακιγιαζ.Μπορεις να την εφαρμοσεις μετα το foundation και μετα αμα θελεις να προσθεσεις και την πουδρα με χρωμα.Ενα tip ειναι να αποφευγεται να βαζετε την λευκη πουδρα αμα σκοπευεται  να φωτογραφηθειτε γιατι απο την αντανακλαση θα φανει και δεν ειναι οτι καλυτερο.

Για το τελος σας εχω μυρωδιες.Εχω τρελα με τις μυρωδιες.Το συγκεκριμενο σετακι το εχω ξαναπαρει γιατι πολυ απλα το αγαπησα.Γι αυτο μπηκε και στα αγαπημενα του μηνα που περασε.

  • Korres Black Sugar parfume and Body milk
Ειναι απο  τα αγαπημενα μου αρωματα του Korre.Ενα γλυκο και ταυτοχρονα δυναμικο αρωμα οπου μπορω να το φορεσω και το πρωι και το βραδυ.Σε συνδυασμο με την λοσιον το αρωμα μενει για ωρες.




Αυτα ειναι τα δικα μου αγαπημενα του μηνα που περασε.Πειτε μου και εσεις τα δικα σας αγαπημενα.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα.
Φιλακια πολλα
XoXo



Αμα σας αρεσε το ποστ και θελετε να ειστε οι πρωτοι που θα βλεπετε οτι καινούργιο ανεβαινει,μπορειτε να με ακολουθεισετε στο Blog η και στα Social Media


Instagram
Facebook



















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις