My favorite Blushes


Γεια σας τι κανετε;
Λογω του μουντου και κρυου καιρου,που η αληθεια είναι μου χαλαει αρκετα την διαθεση,ειπα να σας δειξω χρωμα...χρωμα... χρωμα...Εμενα προσωπικα τα φωτεινα χρωματα μου φτιαχνουν την διαθεση,ειδικα στο μακιγιαζ.
Ετσι σημερα ειπα να σας δειξω τα αγαπημενα μου ρουζακια.Δεν μου αρεσει να μενω σε μια η δυο αποχρωσεις,μου αρεσει να κανω συνδυασμους και να δοκιμαζω πολλες αποχρωσεις στο μακιγιαζ μου.Μην ξεχναμε ότι εχω και παρα πολλα κραγιον,σε πολλα διαφρετικα χρωματα.Ειναι γνωστο ότι συνδυαζεις παντα το ρουζ με το εκάστοτε κραγιον,γι αυτό μαλλον χρειαζομαι πολλα ρουζ...
Θα ξεκινησω με ένα ρουζ που το εχω εδώ και πολλα χρονια η αληθεια είναι,παρολο που το χρησιμοποιώ συχνα δεν λεει να τελειωσει.
Είναι το Fit me της Maybelline σε μια τελεια αποxρωση σαπιου μηλου.Εχει και αρκετο shimmer μεσα και δινει μια τελεια λαμψη.Οπως σας ειπα το εχω εδώ και πολύ καιρο,ε λογικο είναι να αρχιζει να τελειωνει σιγα σιγα.Οπως βλέπετε θελει πολύ ακομα.
Συνεχιζω με 2 αγαπημενα ρουζακια της Nyx.Η οποια είναι μια από της αγαπημενες μου εταιριες,γι αυτό είναι και είναι μια από της πρωτες μου επιλογες κάθε φορα που παω να ψωνισω.
Είναι το Baked Blush σην αποχρωση Ignite/
Passion.Είναι αυτό που λεει και το ονομα του,ενα ψημενο ρουζ που δινει το εφε του ηλιοκαμενου,ειναι σε μια καλοκαιρινη αποχρωση μια σκουρα πορτοκαλι,που δινει μια οψη υγειας στα μαγουλα μου,το μοναδικο μειονέκτημα για μενα είναι η συσκευασια του,εχει κενα και το προιον βγαινει εξω και λερωνει παντου.Το άλλο είναι το High Definition Blush στην αποχρωση Bronzed.Είναι σε μια σκουρα καφε αποχρωση,οτι πρεπει αμα θελεις να κανεις ένα ηλιοκαμενο look.
Συνεχιζω με ένα ρουζ της εταιριας Sunkissed Metalik Bronze Blush.Είναι κι αυτό σε μια Bronze αποχρωση με μεταλικα στηχεια,αλλο ένα ρουζ για το αγαπημενο bronze look που προτιμω σαν μακιγιαζ.

Επομενο είναι ένα ρουζακι της L.A Angel.Είναι σε μια ροζ-φουξια αποχρωση.εκτος από την καλη του αποδοση και το τελειο χρωμα,ειναι μεσα σε μια πολη ομορφη συσκευασια με καθρεφτη.
Για το τελος σας εχω το αγαπημενο ρουζ της The Balm το πολύ γνωστο Hot Mama.Η αποχρωση του είναι αναμεσα στο ροζ-πορτοκαλι,λιγο περίεργος συνδιασμος η αληθεια είναι αλλα αυτό βλεπω στο καθρεφτη.Εχει και λιγο shimmer  μεσα που δινει μια διακριτικη λαμψη στα ζυγωματικα μου.
Αυτά ειναι τα αγαπημενα μου ρουζακια.Επειδη είμαι μελαχρινη προς το μελαμψη ,το καλοκαιρι ειδικα μαυριζω παρα πολύ,προτιμω να χρησιμοποιώ ρουζ με λαμψη και Bronze αποχρωσεις ακομα και το χειμωνα.Γι αυτό βλέπεται και ποιο καλοκαιρινες αποχρωσεις.Περιμενω να μου πειτε και εσεις ποια είναι τα αγαπημενα σας ρουζ και ποιες αποχρωσεις προτιμάτε.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε,να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!




Σχόλια

  1. Λατρεύω τα ρουζ της Nyx πααρα πολυ! Μου έδωσες πολύ ωραίες ιδέες για επόμενες αγορες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματι ειναι τελεια ειδικα τα Baked στα προτεινω ανεπιφυλακτα.Χαιρομαι που σε βοηθησα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Νένα! Πρόσφατα άρχισα να παρακολουθώ τη σελίδα σου κι έχω ενθουσιαστεί! Συγχαρητηρια! Εγώ προσωπικά λατρεύω το ρουζ! Χρησιμοποιώ συνήθως αποχρώσεις ροδακινι ή απαλό ροζ διότι είμαι μελαχρινή. Το αγαπημένο μου ρουζ είναι της εταιρίας sleek! Το έχω λατρέψει!

    Μαρία Μπρέντα
    Blogger | e-efiboi.blogspot.gr | igynaika.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια:)Εχω ακουστα την sleek δεν εχει τυχει να την δοκιμασω,θα την εχω υποψην.Καλη συνεχεια:)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις