My favorite bags


Γεια σας τι μου κανετε,ελπιζω να μου ειστε καλα.
Σημερα ειπα να σας μιλησω για της αγαπημενες μου τσαντες αυτην την εποχη.Από ότι καταλάβατε από την φωτο,μου αρεσει το μαυρο χρωμα στης τσαντες.Πιστευω ότι με το συγκεκριμενο χρωμα μπορω να κανω απειρους συνδοιασμους,σε ρουχα,παπουτσια και αξεσουαρ.
Θα ξεκινησου με μια αγαπημενη τσαντα,που είναι μια Backpack σε ροκ στυλ,ετσι όπως την λεω εγω.Eιναι μια ευρυχωρη τσαντα,απο δερματινη,με χρυσες λεπτομερειες.Την παιρνω μαζι μου σε πρωινες και βραδινες εμφανισεις.

Eπομενη αγαπημενη τσαντουλα είναι σε πουκγι στυλ με χαριτωμένα κροσια,για ένα ποιο boho style.Είναι μια μεσαιου μεγέθους τσαντα ,που με βολευει πολύ σε χαλαρες εμφανισεις,στην δουλεια και για κανενα καφεδακι.

Συνεχιζω με μια νεα αποκτηση,που η αληθεια είναι ότι την αγαπησα με την πρωτη ματια.Είναι μια Office style τσαντα,σε ισια,αυστηρη γραμμη.Είναι πολύ ευρυχωρη και την συνδυαζω με ανδρογυνου και sigaret στυλ παντελόνια και με τα αγαπημενα μου Oxford παπουτσια.Μαζι με αυτην την τσαντα ηταν σετ σαν δωρακι μπορω να πω,αυτος ο κλασσικος μαυρος φάκελος.Ότι πρεπει για βραδυνες εμφανισεις.

Eπομενη είναι μια πολυαγαπημενη τσαντα,που την εχω εδώ και πολύ καιρο.Είναι μια τσαντα ωμου με καπακι,σε μαυρο χρωμα ,σε απλη γραμμη.Αυτό που την κανει λιγο ποιο παιχνιδιαρικη,ειναι μια τρισχαριτωμενη φουντιτσα και κροσια στο πλαι.
Για το τελος σας εχω μια χαριτωμενη μικρη τσαντουλα ωμου.Είναι και αυτή καινουρια στην συλλογη μου,ειναι σε ροκ style με τρουκς σε ολη της την επιφανεια.Aντι για λουρι εχει μια χοντρη αλυσιδα.Την συνδηαζω με πολλους τροπους για ένα ποιο ροκ στυλ,απο το απλο κολαν,μεχρι το μικρο μαυρο φορεμα.

Aυτες είναι οι αγαπημενες μου τσαντες για αυτην την εποχη.Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου.Αμα θελετε μπορειτε και εσεις να μου πειτε στα σχολια,ποια είναι τα δικα σας αγαπημενα αξεσουαρ.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε,να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις