My favorite shoes Winter-Spring 2017

Γεια σας τι μου κανετε;
Σημερα λεω να σας δειξω τα αγαπημενα μου παπούτσια αυτην την εποχη.Λογω ότι δεν εχει μπει ακομα η ανοιξη επισημα και υπαρχει ακομα μια ψυχρουλα,συνεχιζω να φοραω της μποτουλες μου οπως και ποιο ανοιξιατικες επιλογες.
Θα ξεκινησω με δυο αγαπημενα ζευγάρια ancle boots.To ένα ειναι με sοued υφασμα ,εχει χαμηλο χοντρο τακουνι και είναι ότι πρεπει για πρωινες εμφανισεις.Το συνδυαζω συνηθως με κολαν,skinny παντελόνια,ακομα και με φορεματάκια για ένα ποιο casual look.Tο δευτερο είναι με δερματινη,με χρυσες λεπτομέρειες και με χαμηλο τακουνι.Οτι πρεπει και για πρωινες και για βραδυνες εμφανισεις,για να προσθεσω το Rock στηχειο στην εμφανιση μου.
Μεχρι πριν λιγο καιρο ημουν απολυτη ότι δεν θα επαιρνα ποτε μποτες σε στυλ Over the Knee.Ποτε μην λες ποτε που λεει και ο σοφος λαος.Τελικα μπηκα στον πηρασμο και πηρα το συγκεκριμενο ζευγαρι.Της εχω λατρεψει,ειναι από καστορι,συνδυαζουν το σεξυ,αμα της φορεσεις με ένα κοντο στενο φορεμα και μπορεις να κανεις και ποιο μοδατες εμφανισεις με μακριες φουστες σε αλφα γραμμη και με μακρια φορεματα.Είναι και φοβερα ανετες στο περπατημα.
Συνεχιζω με της αρβύλες μου που της εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια.Ειναι από δερματινη με χρυσες λεπτομέρειες,και φοβερα ανετες.Κανω πολους συνδιασμους,απο ένα απλο κολαν,μεχρι κι ένα μακρυ φορεμα,για ένα ποιο casual συνολο.
Ολες εχουμε μια αδυναμια στης γοβες,εγω συγκεκριμένα εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια.Το ένα ζευγαρι είναι οι κλασσικες μυτερες γοβες,για να δωσω ένα ποιο κλασσικο στυλ στο look μου.Το άλλο είναι με στρογγυλη μυτη.Ειδικα στης γοβες της προτιμω σε μαυρο χρωμα.Το εχω ξαναπει προτιμω τα σκουρα χρωματα για να μπορω να κανω περισσοτερους συνδυασμους.
Επομενα εχω ποιο ανοιξιάτικα αγαπημενα ζευγάρια.Τα κλασσικα sneackers σε λευκο χρωμα,σας εχω ξαναμιλησει γι αυτά,μπορειτε να τα δειτε εδώ.Και της αγαπημενες μου εσπαντριγιες Toms σε μπεζ χρωμα,είναι φοβερα ανετα,εχει τυχει να τα φορεσω και στην δουλεια και δεν με ενοχλησαν καθολου.
Για το τελος σας εχω τα αγαπημενα μου Oxford παπούτσια,σας εχω ξαναμιλησει γι αυτά,μπορειτε να τα δειτε κι εδώ.Απλα τελεια δεν εχω λογια τα αγαπω.Ειναι ότι ποιο στυλατο για μενα σε παπουτσι.Μπορεις να κανεις απηρους  συνδυασμούς,απο το ποιο απλο τζιν παντελονι,μεχρι το κλασσικο Black drees.


Αυτά είναι τα αγαπημενα μου παπούτσια για των χειμωνα και την ανοιξη.Πειτε μου και εσεις τα αγαπημενα σας παπούτσια για αυτην την εποχη.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπούμε,να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις