Parfume collection


Γεια σας τι μου κανετε;
Aγαπω τα αρωματα μου φτιαχνουν την διαθεση,φυσικα και τα σχολια τυπου τι ωραια που μυριζεις παντα μας ανεβαζουν.Σημερα ειπα να σας δειξω τα αρωματα που μου αρεσουν αυτην την εποχη.

Μου αρεσουν οι ελαφριες μυρωδιες και λιγο ποιο δυνατες το βραδυ.Δεν αντεχω της αντρικες βαριες μυρωδιες.οταν της φορανε κοπελες.Πανω σε γυναικες αλλαζει η συσταση του αρωματος,στους αντρες βγαζει κατι sexy,στης γυναικες ομως καθε φορα μου ερχεται αυτη η μυρωδια κολονιας παλιου τυπου,αυτες που φοραγαν οι παπουδες μας,απλα δεν την αντεχω.
Για το πρωι οταν ειναι να παω στην δουλεια προτιμω να φοραω αρωμα τυπου body spray.αυτο που χρησιμοποιω αυτην την εποχη ειναι απο το e-shop οδος αρωματων με αρωμα βανιλια.η βανιλια μου βγαζει μια ζεστασια και μου φτιαχνει την διαθεση, η μυρωδια απλα καταπληκτικη...
Επομενο αρωμα που υπεραγαπω και το φοραω στην διαρκεια της μερας ειναι το Pas de coq της ροζ σειρας.Ειναι ενα φρουτωδες αρωμα και σου βγαζει ενα αρωμα πουδρας και καθαριοτητας,απλα το λατρευω και καθε φορα που το βαζω ακουω τα καλυτερα σχολια για το πως μυριζω...οτι καλυτερο.
Η συγκεκριμενη εταιρια εχει την εδρα της στην θεσσαλονικη και εχει μια μεγαλη ποικηλια για καθε τυπο κοπελας.
Για το τελος σας εχω ενα ποιο εντονο αρωμα,για της βραδυνες ωρες ειναι το Black Opium του Yves Saint Laurent.Ειναι ενα αρωμα ετσι οπως μου αρεσει,ουτε πολυ βαρυ ουτε ελαφρυ.Εχει μεσα νοτες βανιλιας,καφε,πικραμιγδαλου,ανθη πορτοκαλιας κ.α.Ειναι ενα ευχαριστο αρωμα,πριν το παρω ειχα καποιες αμφιβολιες αλλα τελικα το αγαπησα. 
Εχω εναν κανονα:Πριν αγορασω ενα αρωμα παντα εφαρμοζω τα δειγματακια που κηκλοφορουν,ειναι πολυ χρησιμα μην τα σνομπαρεται.Εμενα με βοηθησαν παρα πολυ.
Αυτα ειναι τα αρωματακια μου και ειδικα το ροζουλι δεν το αλλαζω με κανενα.
Περιμενω να μου πειτε και εσεις της αγαπημενες σας μυρωδιες.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε,να περνατε ομορφα.Γεια σας!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις