Casual Style


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε
Σημερα ειπα να σας μιλησω για το προσωπικο μου στυλ στο ντυσιμο.Μου αρεσει να παρακολουθω της τασεις,αλλα δεν θα πεσω με τα μουτρα του στυλ Α ειναι στην μοδα θα το παρω οποσδηποτε.Θελω να νιωθω ομορφα οταν βγαινω εξω οχι αβολα,γι αυτο προσαρμοζω οτι ειναι ταση στο δικο μου προσωπικο γουστο.Αγαπημενα πανωφορια της σεζον φθινωπορο χειμωνα που περασε (σχεδον),ειναι το παρκα σε λαδι αποχρωση και το bomber jacket,κομματια που τα φοραω το πρωι με ενα απλο τζιν η κολαν και απλα αλλαζει το στυλ μου.Φυσικα δεν ξεχναω το αγαπημενο δερματινο jacket.Ενα κομματι που το φοραω απο το πρωι μεχρι το βραδυ και απλα με βγαζει ασπροπροσωπη.

Aυτα ειναι τα αγαπημενα μου κομματια (προς το παρον)ακολουθουν αλλα ποστ με ποιο βραδυνα looks,Τα ξαναλεμε συντομα.
Γεια σας!!!


















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις