Αγορες απο το Internet


Γεια σας κοριτσια μου τι κανετε;
Σημερα μπορει η διαθεση μου να μην ηταν τοσο καλη λογω καιρου...πολυ μουνταμαρα βρε παιδι μου,δεν ηταν και τοσο ευχαριστος ο λογος που ημουν στους δρομους,αλλα ενα δεματακι που μου ηρθε σημερα με εκανε να ξεχασω την ταλαιπωρια που περασα.
Πριν λιγο καιρο αμα με ρωτουσατε αμα θα ψωνιζα μεσω ιντερνετ ρουχα η παπουτσια, θα ελεγα οχι γιατι προτιμω να τα δοκιμαζω πριν τα αγορασω.Ειναι ομως και αυτο που λενε...ποτε μην λες ποτε.
Ετσι μια μερα πηρα την αποφαση-ρισκο να το κανω...και δεν το μετανιωσα.Εχω ψωνισει μεχρι τωρα απο δυο e-shop...το ενα ελληνικο και το αλλο απο τα ξενα.Το θετικο με τα e shops ειναι οτι βρισκεις μεγαλυτερη ποικηλια απο το καταστημα,στο ελληνικο που το τσεκαρα μπορω να το πω οποτε παω στο καταστημα απογοητευομαι,γιατι δεν βρισκω σχεδον ποτε αυτο που θελω,αλλα παρηγορουμε με το σαιτ κατι ειναι κι αυτο...
Το δεματακι που μου ηρθε σημερα ειναι απο την Asos...απο τα εξωτερικα οπως σας ειπα παραπανω.
Ειχα μια αγωνια για το πως θα ειναι τα ρουχα η ποιοτητα και σε τι κατασταση θα τα παραλαβω αλλα ενταξει ολα καλα...
Τα θετικα αυτου του σαιτ εκτος απο της πολλες προσφορες,την μεγαλη ποικηλια που μπορεις να βρεις,ειναι και οτι στα περισσοτερα ρουχα εχουν και βιντεο οπου μπορεις να το δεις και εν κινηση(οτι καλυτερο)
Με το που τα ειδα ταξιδεψα αμεσως στο καλοκαιρι(εχει ακομα ενταξει)δεν αντεξα και τα πηρα ηταν σε προσφορα σε δυο χρωματα σε πολυ χαμηλη τιμη 

Ενα απο τα αποκτηματα μου ειναι μια μαυρη jumpsuit.ειναι σε πολυ χαλαρο στυλ που την φορας το πρωι ανετα ακομα και με sneakers,


Αλλο ενα κομματι ειναι ενα τελειο γκρι μακρυ λουρεξ φορεμα,ενα ρουχο που το φορας και το πρωι και το βραδυ...




To επομενο ειναι ενα απλο cute μαυρο φορεματακι...


Λιγα ακομα αποκτηματα  απο μια συνηθισμενη βολτα μου στο κεντρο...
Μολις το ειδα το ερωτευτηκα,εψαχνα εδω και καιρο ενα λευκο σακακι...το συγκεκριμενο ειναι στυλ σακακι-ζακετα ειναι μακρυ και συνδιαζεται με τα παντα  απο ενα απλο τζιν μεχρι ενα βραδυνο φορεμα


Επομενη ειναι μια μαυρη κλος φουστα μεχρι το γονατο,αγαπημενος συνδιασμος με ενα απλο μπλουζακι και ψηλη μποτα απλα τελεια


Για το τελος εχω το ποιο αγαπημενο...μια υπεροχη μαυρη βραδυνη jampsuit ,Eνα κομματι που δεν θελει πολλα αξεσουαρ μια γοβα και εισαι ετοιμη


Αυτα ειναι τα καινουρια μου αποκτηματα...η αληθεια ειναι οτι εψαχνα καιρο και οι επτωσεις που περασαν με βοηθησαν πολυ να τα βρω.Eλπιζω να σας αρεσουν
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις