Καθαρισμος προσωπου


Γεια σας τι μου κανετε
Σημερα ο καιρος  ηταν για παραλια(πλακα κανω)ηταν ηλιολουστος, οτι πρεπει για μια βολτα χωρις να ντυθω σαν κεμμυδι και να αφησω λιγο το προσωπο μου να αναπνευσει.Ειπα στην σημερινη βολτα  να μην βαφτω καθολου και να βγω ετσι,σε γενικες γραμμες δεν εχω καποιο ιδιαιτερο θεμα με το δερμα μου,αραια και που να βγαλω κανενα σπυρακι της περιεργες μερες,η οταν αμελω(κακως)των καθημερινο καθαρισμο προσωπου.
Αυτο μου εδωσε την ιδεα για το σημερινο μου ποστ,να σας δειξω τα καλουδια που χρησιμοποιω για των καθαρισμο του προσωπου μου.Εκτος απο το καθαριστικο προσωπου που σας εδειξα σε προηγουμενο ποστ,συνηθιζω των τελευταιο καιρο να χρησιμοποιω της μασκες βαθυ καθαρισμου.
Μια απο αυτες ειναι η μασκα βαθυ καθαρισμου με προπολι της Apivita,H συγκεκριμενη εχει μπει τωρα στην συλλογη μου,εχει ενα ουδετερο αρωμα και δινει μια λαμψη στην επιδερμιδα μου, οσο για των καθαρισμο δεν εχω δει καποια ιδιαιτερη αποτελεσματικοτητα ο χρονος θα δηξει.
Δεν εχω λογια για το μαυρο σαπουνι της Natura siderica,Εχει ενα ιδιαιτερο αρωμα που εμενα μου αρεσει ιδιαιτερα,οσο για των καθαρισμο απλα δεν υπαρχει.Απο την πρωτη φορα που το δοκιμασα εβλεπα με τα ιδια μου τα ματια το σμηγμα να βγαινει με μια κινηση,αυτο λεει πολλα για μενα γι αυτο και την προτιμω και την προτεινω ανεπιφυλακτα.
Aυτα ειναι τα ''εργαλεια'' μου για των καθαρισμο του προσωπου μου,Ελπιζω να σας αρεσουν οι επιλογες μου.
Mεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε,να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις