Janouary favorites 2017




Γεια σας!!!Τι μου κανετε ελπιζω να μου ειστε καλα
Στο σημερινο μου post θα σας μιλησω για τα αγαπημενα μου του μηνα που περασε.
Μπορει ο ιανουαριος να ηταν δυσκολος λογω καιρου... η για τους διαφορους αλλους λογους, προσωπικους, επαγγελματικους π.χ λογους.Eνα ομως εχω σαν μοτο οσο περηποiουμαστε των εαυτο μας φτιαχνει και η διαθεση μας αυτο ειναι γνωστο.
Το πρωτο αγαπημενο ειναι η ισιωτικη βουρτσα της babyllis



Μεχρι να παρω την αποφαση να την αγορασω το σκεφτηκα πολυ.Η ευκολια της ισιωτικης μου ειχε καρφωθει,αλλα καποια στιγμη λεω γιατι οχι.Eιναι πολυ ευκολη στην χρηση, βουρτσιζεις και ισιωνεις ταυτοχρονα,για εμενα που εχω σπαστα μαλια με διευκολυνει παρα πολυ το λιγοτερο σε 10 λεπτα ειμαι ετοιμη και ενα αλλο θετικο ειναι οτι μπορεις να την ρυθμισεις αναλογα με τον τυπο του μαλλιου σου,ετσι αποφευγεις και την περιτη ταλαιπωρια λογω της θερμοτητας Φυσικα δεν ξεχναω πριν την χρηση να χρησιμοποιω ενα προιον για την θερμοτητα,ευκολια ευκολια τα μαλακια ταλαιπωρουνται.
Επομενο αγαπημενο ειναι τα ξηρα σαμπουαν της batiste

Ποσες φορες μου εχει τυχει να μην προλαβω να λουστω και να καταληγω να  νομιζω συνεχεια οτι ολοι με κοιτανε στο κεφαλι.Με αυτα τα ξηρα σαμπουαν βρισκω μια προσωρινη λυση για τα μαλλια μου μεχρι το επομενο λουσιμο.Eιναι προσιτα στην τιμη  και μπορει να τα βρεις σε μεγαλη ποικηλια,αναλογα με των τυπο της καθε κοπελας.
Συνεχιζουμε με αγαπημενο θεμα...το μακιγιαζ

Aγαπαω της παλετες αρκετα εως πολυ.Η συγκεκριμενη παλετα της maybellin μου αρεσει για τα γηινα χρωματα της,που τα προτιμω για το καθημερινο μου μακηγιαζ.Εχει ματ και shimer αποχρωσεις. Ετσι την χρησιμοποιω και το πρωι και το βραδυ.
Αλλη μια παλετα εχει προστεθει στην συλλογη μου και στα αγαπημενα μου


Ειναι η παλετα με ρουζ της elixir,την λατρευω γιατι εχει της αποχρωσεις για ολους τους τυπους δερματος Απο την ποιο ανοιχτοχρομη μεχρι την ποιο σκουρα,κι ολα μαζεμενα σε μια πανεμορφη συσκευασια.
Για το τελος εχουμε περιποιηση προσωπου




Το scrub της apivita με ελια εχει αυτο που μου αρεσει σε ενα scrub,δεν μου γδερνει το προσωπο
Μετα απο καθε χρηση,νιωθω και το βλεπω οτι μου ανανεωνει το δερμα και παραμενει απαλο μεχρι την επομενη μερα.Δικαιως εχει μπει στα αγαπημενα μου

Αυτα ειναι τα αγαπημενα του μηνα που περασε,ελπιζω να σας αρεσουν 
Μεχρι την επομενη φορα να περνατε ομορφα
Γεια σας!!!







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις