Rock and chic style


Γεια σας τι μου κανετε;
Πανεμορφη μερα και σημερα με πολυ ζεστη,ετσι σημερα ειπα να απαρνηθω τα μακρυμανικα και να βγω εξω λιγο ποιο αναλαφρη.

Στο σημερινο μου look φοραω αγαπημενα κομματια,αλλα τα εχω πολλα χρονια και αλλα ειναι καινουρια.Mια μαυρη αμανικη μπλουζα με κλειστο λαιμο σε χαλαρη γραμμη,σε συνδοιασμο με ενα πολυαγαπημενο skinny παντελονι σε δαμασκινη αποχρωση,ειναι το κομματι που το εχω δεν θυμαμαι κι εγω ποσα χρονια.Τα τελεια παπουτσια που φοραω ειναι τυπου Oxford,διπατα με τρακτερωτη σολα,ειναι φοβερα ανετα και οτι πρεπει για της πρωινες σου βολτες αμα δεν θελεις να φορεσεις τακουνι.Ισιο παπουτσι με φοβερο στυλ.Για το τελος εχουμε την τσαντα που ειναι απαραιτητη σε καθε γυναικα οτι και να λεμε.Ειναι τσαντα ωμου,με τελειος απλο σχεδιασμο,με μια υπεροχη λεπτομερεια την φουντιτσα που κρεμεται.Πολυαγαπημενη!!!
Αυτο ειναι το Look μου για σημερα,ελπιζω να σας αρεσει.
Θα τα ξαναπουμε την επομενη φορα,να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!!


Mπλουζα:Asos
Παντελονι:Stradivarius
Παπουτσια:Bozikis
Τσαντα:Mango

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις