About me




Γεια σας ειμαι η Νενα και ειμαι απο την ομορφη θεσσαλονικη.Ασχολουμαι με τα Τουριστικα,ετσι καθε χρονο την καλοκαιρινη περιοδο συνδυαζω δουλεια με διακοπες(ετσι το λεω εγω για να παρηγορουμε που δουλευω καλοκαιρι)Μου αρεσουν τα ταξιδια,να ανακαλυπτω καινουρια μερη,η μοδα,η ομορφια.Θελω οτι μου αρεσει και με κανει να νιωθω και να περναω ομορφα,να τα γραφω εδω στο Blog μου και να τα μηραζομαι μαζι σας.Δεν γνωριζα καθολου πως να φτιαξω ενα ιστολογιο,HTML,JAVASCRIPT ηταν κατι αγνωστο για μενα.Mε την βοηθεια του Internet και απο διαφορα βιντεο,με αρκετο παιδεμα το καταφερα και το εφτιαξα.Ολη αυτη η διαδικασια της δημιουργιας,να γραφεις γι αυτα που αγαπας και σου αρεσουν,με κανουν να το αγαπω ολο αυτο.Οτιδηποτε θελετε να με ρωτησετε,οποιοδηποτε σχολιο θετικο η αρνητικο ειναι ευπροσδεκτο.
Να περνατε ομορφα Γεια σας

Contact me
E-mail:nenaki.1986@gmail.com

Follow me 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις