My favorite lipstik


Γεια σας τι μου κανετε;
Ομορφη και ηλιολουστη η μερα σημερα,οτι πρεπει για να λιωσουμε στα καφε.Μου θυμιζει Ανοιξη και οτι και να λεμε πλησιαζει σιγα σιγα.
Το σημερινο ποστ μιλαει για το αγαπημενο μου σταδιο στο μακιγιαζ...τα κραγιον.Τα αγαπω, προτιμω να ξεχασω να βαλω μασκαρα παρα κραγιον.Εχω μια μεγαλη συλλογη αλλα ηθελα να σας δειξω αυτα που αγαπω λιγο παραπανω.Ειμαι μελαχρινη στο δερμα και ειδικα το καλοκαιρι γινομαι ΄΄μαυρη΄΄,ετσι προτιμω της σκουρες αποχρωσεις του ροζ και αντοιστιχα της σκουρες του κοκκινου.

Η συλλογη απο τα αγαπημενα μου ειναι αυτη που βλεπεται και αποτελειται απο:
δυο liquid lipstik της Aden,το ενα ειναι σε σκουρα μπορντο αποχρωση και το αλλο σε μια πορτοκαλι σκουρα αποχρωση.Δεν εχω λογια γι αυτα τα κραγιον ,εχουν τρομερη αποδοση και μεγαλη διαρκεια.Δεν χρειαζεται καν να βαλουμε μεγαλη ποσοτητα,με ενα περασμα ειναι αρκετο.Απλα τα αγαπω.
Επομενο ειναι αλλο ενα liquid lipstick της Golden rose,η αποχρωση του ειναι ενα πολυ σκουρο μπορντοκαφε,οπως το παραπανω εχει τρομερη διαρκεια και πολυ καλη αποδοση.Η συγκεκριμενη εταιρια στο θεμα ποιοτητας τιμης απλα δεν υπαρχει,ειναι πολυ οικονομικη και η ποιοτητα ειναι πολυ καλη. Στην συλλογη μου εχω και τα μολυβια κραγιον της Golden rose,ειναι οτι καλυτερο εχω δοκιμασει σε μολυβια χειλιων,απλωνονται πανευκολα,δεν ξεραινουν τα χειλια και ειναι τρομερα ενυδατικα.Αυτες ειναι οι αποχρωσεις:
Επομενο ειναι το πολυαγαπημενο μου κραγιον της Bellapier στην ροζ αποχρωση,σας εχω μιλησει και σε αλλο ποστ για το συγκεκριμενο προιον.Ειναι ενυδατικο με πολυ καλη αποδοση και διαρκεια και εχει και ενα υπεροχο αρωμα.
Επομενο ειναι ενα πολυαγαπημενο κραγιον της εταιριας The one της Oriflame σε μια σκουρα ροζ-φουξια αποχρωση,ειναι τρομερα ενυδατικο και εχει διαρκεια μεγαλη.
Για το τελος σας εχω την ματ σειρα της Seventeen.Η αληθεια ειναι οτι θελει λιγο δουλιτσα για να τα απλωσεις,αλλα απο αποδοση χρωματος και διαρκεια δεν παιζονται.
Παραπανω σας εχω της αποχρωσεις με την σειρα που φαινονται τα κραγιον και κατω τα μολυβια.
Aυτα ειναι τα πολυαγαπημενα μου κραγιον,μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε,να περνατε ομορφα.
Γεια σας!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις