Hair care



Γεια σας τι μου κανετε;
Τα μαλλια μας ταλαιπωρουνται απο πολλους παραγοντες...η αλλαγη του καιρου.η διατροφη.το styling ακομα και απο την ψυχολογικη μας κατασταση.
Πριν αρκετο καιρο ειχα παρατηρησει σε καποιες φωτογραφιες την ασχημη κατασταση που ειχαν τα μαλλια μου,βλεπετε αμα δεν μας το λεει καποιος δεν μπορουμε να το καταλαβουμε.Εγω παρατηρουσα απλα οτι ειχα ψαλιδα,ε τοτε πηγαινα και τα εκοβα για να ΄΄καθαρισω΄΄την ψαλιδα.Το προβλημα ηταν μεγαλυτερο,απο την χρηση πιστολακι και ισιωτικης τα μαλλια μου φαινοντουσαν ταλαιπωρημενα και καμενα.Αυτο ηταν ενα wake up call να αρχισω να τα περιποιουμε και πραγματι ειδα σημαντικη βελτιωση στα μαλλια μου.
Το πρωτο που χρησιμοποιω παντα μετα απο καθε λουσιμο,ειναι την εκπληκτικη μασκα μαλλιων της Natοura siderika
Δεν την αλλαζω με καμια...απο της πρωτες χρησεις ειδα πραγματι μεγαλη διαφορα στα μαλλια μου.
Ενα μεγαλο θετικο ειναι οτι μπορεις να την εφαρμοσεις σε ολο το μηκος των μαλλιων απο της ριζες μεχρι την ακρες,δεν βαραινει τα μαλλια και το ξεμπερδεμα μετα το λουσιμο ειναι παιχνιδακι.
Προστατευει και τα μαλλια απο την θερμοτητα...βασικο αυτο.
Ενα αλλο προιον που λατρευω ειναι το λαδακι της thank you cosmetic.Το συγκεκριμενο λαδι το χρησιμοποιω το καλοκαιρι για μαυρισμα και το χειμωνα στα μαλλακια μου.Εχει ενα τελειο αρωμα καρυδας και το εφαρμοζω πριν βγω εξω,οταν βλεπω τα μαλλια μου φριζαρισμενα βαζω μια μικρη ποσοτητα στης ακρες των μαλλιων μου.Στεγνωνει πολυ γρηγορα και αφηνει τα μαλλια μου σουπερ και με υπεροχο αρωμα.
Το επομενο προιον ειναι ενα spray προστασιας θερμοτητας.Eιναι της Avon το Advanse technices Styling,το χρησιμοποιω κυριως πριν  ισιωσω τα μαλλια μου και το αποτελεσμα που αφηνει ειναι οτι φαινονται λεια, κανει την διαδικασια του ισιωματος πανευκολη και τα προστατευει απο την θερμοτητα..
Αλλο ενα προιον που εχει μπει προσφατα στην συλλογη μου ειναι της Garnier της σειρας Botanic therapy.Ειναι ενα προιον για το ξεμπερδεμα των μαλλιων και προστασια απο την θερμοτητα,εχει ενα γλυκο αρωμα και προτιμω να το χρησιμοποιω μονο για να ξεμπερδευω τα μαλλια μου.
Aυτα ειναι τα εργαλεια μου γιια να προστατευω τα μαλλια μου,ελπιζω να σας αρεσουν οι προτασεις μου.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.
Να περνατε ομορφα 
Γεια σας





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις