Winter wonderland Glowbox Unboxing


Γεια σας κοριτσια μου.
Τι μου κανετε ελπιζω να περνατε ομορφα οπου και να ειστε αυτην την στιγμη.
Σε αυτο το ποστ θα σας δειξω τι ειχε το κουτακι που αγορασα απο το Glowbox.Ειχα ηδη δει τι θα ειχε απο την σελιδα του Glowbox για το τι ειχε μεσα,ετσι ανυπομονουσα να το παρω στα χερια μου πραγματικα.
Οπως φαινετε και στην παραπανω φωτο,το πρωτο που βλεπεις μολις ανηξεις το κουτακι,ειναι μια σακουλιτσα με ζαχαρωτα.Αυτο να θες να κανεις διατροφη και να μην σε αφηνει ουτε και το Glowbox με συνεπαιρνει.

Συνεχιζω μετα απο την μικρη ταραχη που περασα,να σας δειξω σιγα σιγα τα καλουδια που ειχε μεσα το κουτακι μου.

Aqua Mineral Lipstick in Deep Cherry


Το πρωτο που ειδα γιατι εχω και μια ιδιαιτερη αδυναμια στα κραγιον.Ακομα και η συσκευασια ειναι φανταστικη.Το χρωμα ειναι ενα σουπερ χριστουγενιατικο κοκκινο.Ειναι ενα ματ κραγιον που απλωνεται πολυ ευκολα.Με μια λεξη τελειο!!!

Laouta Deep Hydrating Glowing Body Oil


Ειναι ενα λαδακι που σε κερδιζει μονο απο την συσκευασια.Ειναι ενα ξηρο λαδι ενυδατωσης και θρεψης για σωμα και μαλλια.
Υποσχεται ενυδατωση και λαμψη οταν το απλωσεις στο σωμα.Δεν το εχω δοκιμασει ακομα και ανυπομονω πολυ.Θα σας πω τις εντυπωσεις μου με την πρωτη ευκαιρια.

Ren Express Make Up Remover


Την εχω ακουστα αυτην την εταιρια αλλα ποτε δεν δοκιμασα καποιο απο τα προιοντα της.Το συγκεκριμενο ειναι ενα γαλακτωμα καθαρισμου που υποσχεται γρηγορο ντεμακιγιαζ  χωρις ερεθισμους.

Seamantika Mineral Hand Cream


Μια κρεμουλα χεριων ειναι οτι πρεπει αυτην την εποχη.Η συγκεκριμενη περιεχει λαδι απο Avocado,θρεπτικα συστατικα απο την νεκρα θαλασσα και εγχυλισμα χαμομηλιου.

Υouth Lab Thirst Relief Mask


Ειναι μια μασκα για το προσωπο,που υποσχεται μεσα σε 10΄ ενυδατωση στην επιδερμιδα μου.Θα το δοκιμασω και θα σας πω αμα μας λεει την αληθεια.

Murad Lab Perfecting Shield


Eιναι το μοναδικο προιον μεσα στο κουτι που ειναι σε Travel Size μεγεθος.Μου κινησε αμεσως την περιεργεια να το δοκιμασω γιατι δεν το εχω ξανακουσει.Ειναι ενα πολυδραστικο προιον που υποσχεται θολωση τον ατελειων,κρυβει τους πορους και λειανση τον ρυτιδων.Ειναι πολυ ενδιαφερον προιον να πω την αληθεια.Θα το δοκιμασω και θα σας πω τις εντυπωσεις μου.

Αυτα ηταν τα καλουδια που ειχε το κουτακι μου.Η αποψη μου ειναι οτι ολα τα προιοντα ειναι απλα τελεια.Οτι πρεπει για αυτην την εποχη.Το κουτακι σε συγκριση με το χειμερινο του Cherrybox που το πηρα και αυτο πριν λιγες μερες ειναι μακραν καλυτερο.Γενικα το Cherrybox βγαζει πολυ ωραια κουτακια,το τελευταιο ομως με απογοητευσε λιγο.

Πειτε μου και εσεις αμα πηρατε το συγκεκριμενο κουτακι και ποιο προιον σας αρεσε.
Η να μου δωσετε καμια ιδεα για κανενα αλλο συνδρομητικο κουτακι γιατι μου αρεσει να ανακαλυπτω καινουριες εταιριες και προιοντα.

Αυτα απο μενα ελπιζω να σας αρεσε το ποστ μου.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.να περνατε ομορφα.

Φιλακια
Χο Χο


Αμα σας αρεσε το ποστ και θελετε να βλεπετε πρωτοι τις αναρτησεις μου,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και στα Social Media.








Σχόλια

  1. Υπέροχο το κουτάκι σου κορίτσι μου,να το χαρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον post , είχα δοκιμάσει από Ren ένα καθαριστικό,μπορεί να ήταν και αυτό και μου άρεσε πολύ!Πολύ ωραία προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το δοκίμασα ακόμα αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα το κανω.Εχω δοκιμάσει την κρέμα χεριών και είναι καταπληκτική.Σε ευχαριστώ για το σχολιο😊

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις