Αγαπημενα Lipstick


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Πολυ αγαπημενο θεμα σημερα που τι αλλο αφορα...τα κραγιον φυσικα.
Ειμαι και εγω μια lipstick junkie.Oσα κραγιον και να εχω στην συλλογη μου δεν μου ειναι αρκετα.Σε καθε μου βολτα στην αγορα παντα βρισκω την ευκαιρια να παρω εστω ενα.
Εχω γραψει και σε παλαιοτερα ποστ για αγαπημενα κραγιον,το ενα μπορειτε να το δειτε εδω,ενα ακομα ποστ μπορειτε να το δειτε  εδω.

Ta συγκεκριμενα κραγιον που θελω να σας δειξω σημερα ειναι αγαπημενα των τελευταιων μηνων.Καποια τα εχω πολυ καιρο,καποια αλλα τα εχω λιγο καιρο και εγιναν αμεσως τα αγαπημενα μου.
Ας αρχισουμε λοιπον μην σας κουραζω αλλο να σας τα παρουσιασω σιγα σιγα.
  • Beauty Loop
Too much
Eιναι ενα φανταστικο ενυδατικο κραγιον σε μια τελεια κοκκινη αποχρωση.Οσο για διαρκεια ειναι ενα αρκετα σταθερο κραγιον που μενει για πολλες ωρες.Η αποχρωση του ειναι σκουρο φανταστικο κοκκινο λατρεμενο χρωμα.

  • Absolute New York
Dark Red
Το συγκεκριμενο κρaγιον το εχω εδω και πολυ καιρο.Ειναι ενυδατικο και matte,σταθερο πανω απο ολα.Ειναι φανταστικο με την πρωτη εφαρμογη απλα το λατρεψα.Η αποχρωση του ειναι η σκουρα η κοκκινη η ωραια και ειναι αυτη

  • Aqua Mineral
Deep Cherry
Ειναι ενα φανταστικο κοκκινο κραγιον που παρολο που το εχω λιγες μερες το λατρεψα.Ειναι αυτο που φορεσα στο ρεβεγιον των Χριστουγεννων.Ειναι φανταστικο απλωνεται πολυ ευκολα,ειναι ενυδατικο και με τρομερη διαρκεια.Το αγαπω απλα και η αποχρωση ειναι ετσι


  • Νyx Liquid Suede
Soft Spoken and Vintage
Αγαπω την Nyx και δεν θα κουραστω να το λεω.Εχω στην συλλογη μου αρκετα προιοντα απο την συγκεκριμενη εταιρια.Απο κραγιον εχω μονο απο μια συλλογη και ηθελα πολυ να δοκιμασω και αλλα κραγιον.Ετσι οταν πηρα το Advent Calendar ειχα την ευκαιρια να γνωρισω και να δοκιμασω και αλλα κραγιον την εταιριας και απλα εχω ξετρελαθει.Καποια απο τα αγαπημενα ειναι και αυτα τα δυο κραγιον που φροντισα αμεσως να τα παρω στο φυσικο τους μεγεθος απο την σειρα Suede.Στην πρωτη φωτο ειμαι με την αποχρωση Soft spoken και στην δευτερη με το Vintage.


  • Nyx Butter Lipstick
Root Beer and Ripe Berry
Αλλα κραγιον που λατρεψα απο το Calendar ειναι απο την σειρα Butter Lipstick.Eιναι τρομερα ενυδατικα και οι αποχρωσεις ειναι απλα τελειες.Οι αγαπημενεςμου ειναι αυτες και με την πρωτη ευκαιρια θα τα προσθεσω στην συλλογη μου.


  • MUA Luxe Velvet
Halcyon

Ειναι ενα αγαπημενο liquid κραγιον σε μια φανταστικη nude  αποχρωση.Ειναι ενα matte κραγιον με τρομερη διαρκεια.Το εχω εδω και πολυ καιρο και ειναι απο τα αγαπημενα μου.Η αποχρωση του ειναι αυτη


Αυτα ειναι τα αγαπημενα μου κραγιον αυτην την εποχη.Τα περισσοτερα δεν τα βρισκουμε στα μαγαζια.Μονο online μπορειτε να τα βρειτε στα e-shops που εχει η καθε εταιρια,η μπορειτε να τα βρειτε και στο e-shop του Cherrybox.Αξιζει ομως να τα δοκιμασετε σας τα συνιστω ανεπιφυλακτα.

Ελπιζω να σας αρεσαν οι επιλογες μου.Μπορειτε να μου πειτε και εσεις στα σχολια ποια ειναι τα δικα σας αγαπημενα κραγιον,να μου προτεινεται και κατι καινουριο μια που δεν εχω σταματημο...

Αυτα απο μενα μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Καλες γιορτες και καλη χρονια να εχουμε ολοι.Να περασετε ομορφα οπου και να πατε.
Xo Xo
Φιλακιαααα


Αμα θελετε να βλεπετε πρωτοι τα ποστ μου,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και στα Social Media.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις