Ομορφα δωρακια για τις Γιορτες



Γεια σας τι μου κανετε;
Γιορτινες ημερες χαρας, που ολοι μας οσο χρονων και να ειμαστε,αισθανομαστε και γινομαστε παιδια.
Στολισμενα σπιτια,δεντρα,λαμπακια,μελομακαρονα,κουραμπιεδες,καλαντα και φυσικα τα δωρα.Η καλυτερη εποχη για να δωσουμε ομορφα δωρακια σε αυτους που αγαπαμε.
Στο σημερινο μου ποστ θα σας δειξω καποιες δικες μου προτασεις για  δωρακια,κυριως για εμας τις γυναικες,ειναι δωρα απο την δικια μου Wish List.
Σε πολλα μου ποστ εχω γραψει πολλες φορες για την μεγαλη τρελα και αγαπη που εχω για τις μυρωδιες.Ετσι καποιες απο τις επιλογες μου τι να ειναι αραγε;


Japanese cherry blossom gift set The Body Shop

Λατρευω τα σετακια με αρωματα μαζι με κρεμες σωματος.Το συγκεκριμενο αρωμα ειναι λουλουδατο και πολυ θυληκο,μαζι με την κρεμα σωματος διαρκει ολη την μερα.Μην ακουτε αυτους που λενε οτι το αρωμα σημαινει χωρισμος.Για μενα ειναι το καλυτερο δωρο(μετα τα καλλυντικα φυσικα)για μια γυναικα.Η τιμη του ειναι αρκετα καλη στα 24 ευρω.

Handmade Donuts Soaps By Fresh Line

Μυρωδιες και παλι μυρωδιες.Τρελαινομαι για τα σαπουνια της Fresh Line.Γενικα ολα τα προιοντα ειναι ενα και ενα.Τα σαπουνια ομως ειναι το κατι αλλο.Mολις ειδα αυτο το κουτι ξετρελαθηκα μονο απο την συσκευασια.Μπορεις απλα να μην τα χρησιμοποιησεις καν,απλα να τα βαλεις καπου για ντεκορ.Ειναι ενα απο τα ομορφοτερα δωρα για μενα και η τιμη του ειναι στα 18.90

Καποιες επιλογες που ειναι στην Wish List μου φυσικα αφορουν και το μακιγιαζ.

Nyx
CITY SET LIP, EYE, & FACE COLLECTION
City Set Lip, Eye, & Face Collection

Τελεια σετακια που περιλαμβανουν κραγιον,σκιες ματιων και ρουζ.Κυκλοφορουν σε πολλες αποχρωσεις με το εκαστοτε κραγιον, για να κανεις του δικους σου συνδυασμους.Ειναι οτι ποιο τελειο και πρακτικο για ταξιδια.Η τιμη τους κυμαινονται στα 16.45 ευρω.

Sephora

Into the Stars Palette

H συγκεκριμενη παλετα μου τραβηξε απο την αρχη την προσοχη.Οχι μονο για την ποικηλια που εχει σε σκιες ρουζ κτλ.αλλα και για την τιμη της.Μπορεις να την βρεις στα Sephora στην τιμη των 39.95.Κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι μια αρκετα καλη τιμη για την συγκεκριμενη παλετα.

Aυτες ειναι οι προτασεις για ομορφα δωρακια τις γιορτινες αυτες ημερες.Να τονισω οτι δεν ειναι sponsored το ποστ.Ειναι δωρα που επελεξα εγω να γραψω γι αυτα,δωρα που μου αρεσουν και θα τα ηθελα να μου τα κανουν σε εμενα.

Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ και οι προτασεις μου.Πειτε μου και εσεις αμα σας αρεσαν οι επιλογες μου,η να μου προτεινετε και εσεις ομορφα δωρακια για τις γιορτινες αυτες ημερες.

Για να βλεπετε ολα τα ποστ μου μπορειτε να με παρακολουθησετε στο Blog μου  και στα  Social Media.Mεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.
Καλες γιορτες να εχουμε και να περασετε ομορφα.
ΧοΧο
Φιλια









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις