Christmas Giveaway(Closed)

0

Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Γιορτινες μερες ερχονται,χριστουγεννα,καλαντα,γλυκα,δωρα κτλ.
Και λογω αυτων τον ομορφων ημερων ειπα να σας δωσω κι εγω ενα ομορφο δωρακι.
Μια τυχερη θα κερδισει 3 καταπληκτικα κραγιον απο την Golden Rose.
Τα κραγιον ειναι τα εξης:

  • Matte Lipstick Crayon no 02
  • Velvet Matte Lipstick no 25
  • Longstay Liquit Matte Lipstick no 04
Η τυχερη που θα τα κερδισει πρεπει να κανει τα εξης βηματα


  • Να μου κανει Follow στο Instagram
  • Τag δυο φιλες για να παρουν και αυτες μερος αμα το θελησουν
  • Εγγραφη στο Blog μου (προεραιτικα)
Οι συμμετοχες γινονται μονο απο ελλαδα.
Ο διαγωνισμος ληγει στις 25/12
Η νικητρια θα πρεπει να επικοινωνησει μαζι μου μεσα σε 2 μερες μετα την ληξη αλλιως ακυρωνεται και γινεται νεα κληρωση.

Καλη επιτυχια κοριτσια μου και καλες γιορτες
Φιλακια
Χο Χο

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις