Αγαπημενα αρωματα


Γεια σας γεια σας γεια σας!!!
Τι μου κανετε ελπιζω να ειστε καλα.Ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενη γι αυτο το ποστ γιατι ενταξει αγαπαμε αρωματα απλο.
Το εχω δειξει μεσα απο τα περισσοτερα ποστ που εχω ανεβασει για την ιδιαιτερη αδυναμια που εχω στα αρωματα.Μπορει να ξεχναω καποιες φορες να φυγω απο το σπιτι χωρις μασκαρα(ντροπη μου)χωρις αρωμα ποτε.Σας εχω γραψει και σε παλαιοτερο ποστ καποιες αγαπημενες μυρωδιες,μπορειτε να το δειτε εδω.


Αυτην την φορα θα σας μιλησω για δυο αρωματα που αγαπω αυτη την εποχη.

Το πρωτο το εχω εδω και μερικους μηνες και απο την πρωτη στιγμη με μαγεψε με την μυρωδια του πραγματικα.Ειναι το Black Sugar Oriental Lilly Violet του Κorres.
Eιναι ενα ιδιαιτερο αρωμα με γλυκα χαρακτηριστικα και με ανατολιτικες νοτες.Περιεχει μεσα νοτες απο πουδρα,μαυρη ζαχαρη,βιολετας,βανιλιας.Ειναι ενα φανταστικο αρωμα που μπορεις να το φορεσεις και το πρωι και το βραδυ.Κυκλοφορει και σετ μαζι με την κρεμα σωματος που δινει μια φανταστικη μυρωδια στο σωμα και διαρκεια στο αρωμα φυσικα.


Το δευτερο αρωματακι ειναι το New Baby της The Library of Fragrance.
H συγκεκριμενη εταιρια εχει ιδιαιτερα αρωματα η αληθεια ειναι.Δεν ειναι οικονομικα,το συγκεκριμενο το πηρα σε προσφορα.Ειναι ομως ιδιαιτερα και το αρωμα τους απλα δεν υπαρχει.
Το συγκεκριμενο εχει το αρωμα New Baby...καλα το διαβασατε υπαρχει τετοιο αρωμα.
Ειναι ενα ελαφρυ αρωμα,οτι πρεπει για τις πρωινες ωρες,εχει μεσα μικρες πινελιες λεμονιου και μια υποκειμενη κρεμωδη υφη.
Τολμω να πω οτι πραγματι οταν το μυριζεις πραγματι εχει αυτην την χαρακτηριστικη μυρωδια που εχουν τα μωρακια.
Τα συγκεκριμενα αρωματα μπορειτε να τα βρειτε μονο online στο σαιτ της εταιριας και στο Cherrybox.
Αξιζουν αμα θελετε να δοκιμασετε κατι διαφορετικο.
Αυτα ειναι τα αγαπημενα μου αρωματακια αυτην την εποχη.Τα προτιμα αυτα τα αρωματα η αληθεια ειναι.Τα ελαφρυα δροσερα αρωματα απλα τα λατρευω.Δεν αντεχω τις βαρες μυρωδιες απλα δεν τις μπορω.

Ελπιζω να σας αρεσε το σημερινο μου ποστ.
Πειτε μου και εσεις στα σχολια τις αγαπημενες σας μυρωδιες αυτην την εποχη.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε,να περνατε ομορφα και φυσικα να χαμογελατε.
Xo Xo
Γεια σας

Αμα θελετε να βλεπετε πρωτοι τα ποστ μου.Μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και sta Social Media.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις