Αγορες απο E-shops που λατρεψα



Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Αγαπημενο μου θεμα εχει το σημερινο μου post που φυσικα δεν ειναι κατι αλλο απο το Shopping.
Συγκεκριμενα απο αγορες που εκανα τον τελευταιο καιρο απο το πολυαγαπημενο Internet.
Εχω γραψει και παλιοτερα για αγορες μεσω Internet,οι νεοι-ες στο Blog μπορειτε να το δειτε εδω
Οτι και να λεμε οι αγορες μεσω Internet εχουν γινει αναποσπαστο κομματι στην ζωη μας,μεγαλυτερη ποικιλια,καλυτερες τιμες και πανω απο ολα ξεκουραστα στην ησυχια του σπιτιου μας.
Θα σας δειξω αγορες που εκανα τον τελευταιο καιρο και ξετρελαθηκα.

  • www.Cherrybox.gr
Ολοι το γνωριζουμε το Cherrybox.
Εγω συγκεκριμενα εχω μιλησει γι αυτο σε πολλα ποστ γιατι ψωνιζω πολυ συχνα.
Ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου στο θεμα της περιποιησης και του μακιγιαζ,εκει μπορω να βρω μια απιστευτη ποικιλια στις καλυτερες τιμες και φυσικα δεν ξεχναω και τα συνδρομητικα του κουτια που δεν με απογοητευουν ποτε.
Ενα απο αυτα ειναι και το χριστουγενινιατικο κουτακι της εταιριας Organic Kitchen.



Τα καλουδια που ειχε μεσα τα λατρεψα πραγματικα.
Αυτα που ξεχωρισα ειναι η μασκα νυχτος,την εφαρμοζεις το βραδυ και το δερμα σου ειναι σουπερ ενυδατωμενο μεχρι την επομενη μερα.Την κρεμα χεριων που μυριζει απιστευτα και τα χερια μου ειναι απαλα μετα απο καθε χρυση και φυσικα το Scrub σωματος.
H τιμη του ειναι Super οικονομικη και τα προιοντα ειναι ολα ενα και ενα.

Οι πληρωμες γινονται μεσω αντικαταβολης,καρτα,τραπεζας και η παραγγελια σου ερχεται μεσα σε 2 εργασιμες ημερες.


  • www.ergodespoina.gr
Το συγκεκριμενο e-snop το ανακαλυψα τυχαια μεσα απο το Instagram.
Η κοπελα που το εχει φτιαχνει χειροποιητα ημερολογεια,
εμεινα αφωνη απο την δουλεια της και ειπα να παραγγειλω απο αυτην το ημερολογειο μου για το 2019.
Το δικο μου ειναι το συγκεκριμενο με δερμα σε αυτην την υπεροχη μπορντο ααποχρωσηαμα θελεις στην παραγγελια σου μπορεις να ζητησεις να σου προσθεσουν και μια εξτρα τσεπη για να προσθεσεις τα εγγραφα σου.Εχεις και την δυνατοτητα να παραγγειλεις και εξτρα χαρτια για το ημερολογειο σου.

Υπαρχουν και αλλα ημερολογια που με ενθουσιασαν,μερικα που ξεχωρισα ειναι τα παρακατω.
Φυσικα για περισσοτερα μπορειτε να επισκεφθειτε το e-shop. 
Μερικες πληροφοριες ειναι οτι μπορεις να πληρωσεις με αντικαταβολη και μεσω τραπεζας.
Η παραλαβη γινεται μεσα σε 2 με τρεις εργασιμες.






  • www.thefashionproject.gr
Το συγκεκριμενο e-shop το χαζευω εδω και καιρο αλλα δεν ετυχε ποτε να ψωνισω.
Να πω την αληθεια μου το μονο που ηθελα να αγορασω τον τελευταιο καιρο ειναι ενα παλτο,ειχα οργωσει ολα τα σαιτ για να βρω αυτο που θελω σε μια πολυ καλη τιμη μεχρι που το βρηκα εδω.
Απο την ματια που εκανα στο σαιτ,δεν πηρα μονο το παλτο αλλα και μερικα ακομα κοματια.
Οι τιμες ειναι προσιτες,υπαρχουν φυσικα και ποιο ακριβα κομματια αμα το ψαξεις ομως θα βρεις αυτο που θελεις.
Τα κομματια που απεκτησα ειναι τα εξης:
Aυτο το υπεροχο καρο παλτο σε κλασσικη γραμμη.
Ειναι τρομερα ζεστο και ανετο και μπορω να κανω απειρους συνδιασμους απο το πρωι μεχρι το βραδυ.


Επομενη ειναι αυτη η υπεροχη μακρια πλισε φουστα.
Ειναι σατεν μακρια μεχρι τον αστραγαλο,μπορω να την φορεσω το πρωι με ενα ζεστο πουλοβερ και μποτακια ακομα και με σταρακια και το βραδυ με ενα πουκαμισο.
Ενα τελειο κομματι για ολες τις ωρες.


Συνεχιζω με αυτο το παντελονι,ειναι ντεμιν με δερματινη,ειναι σε στενη γραμμη οπου και αυτο μπορεις να το φορεσεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ.

 Τελευταιο ειναι αυτο το πουλοβερ φορεμα,ειναι απιστευτα ζεστο και ανετο,οτι καλυτερο για τις κρυες μερες του χειμωνα.Ανετα το φορας με ενα στενο παντελονι αλλα και χωρις με ψηλες μποτες.


Μια συμαντικη πληροφορια ειναι οτι οι πληρωμες γινονται με αντικαταβολη,καρτα και μεσω τραπεζης και η παραγγελια σου ερχεται μεσα σε 1-2 εργασιμες

  • www.Shοpitnow.gr
Στο συγκεκριμενο e-shop μπορεις να βρεις μια μεγαλη ποικιλια απο Gadget για κινητα,το σπιτι,για το γυμναστηριο,αξεσουαρ,προιοντα για τους τετραποδους φιλους μας και αλλα πολλα.
Εγω εψαχνα εδω καιρο ενα fitness watch, μεχρι που το τσεκαρα στο συγκεκριμενο και βρηκα αυτο που θελω.
Μπορεις να βρεις μια μεγαλη ποικιλια,απο τα ποιο φθηνα μεχρι τα ποιο τσιμπημενα.
Ειναι ενα e-shop για ολα τα βαλαντια.
Το δικο μου ρολοι εχει βηματομετρητη,μετραει θερμιδες,τους παλμους της καρδιας και σε ενημερωνει για την ποιοτητα του υπνου σου ποσες ωρες κοιμηθηκες,αμα ειχες βαρυ η ελαφρυ υπνο,ποσες ωρες ξυπνησες κτλ.
Μπορεις και να το ρυθμισεις για να μην χανεις ειδοποιησεις στο κινητο σου απο κλησεις,μηνηματα,εφαρμογες κτλ
Ειναι και πολυ κομψο με ροζ χρυσο καντραν και μπορω να το φοραω και στο γυμναστηριο και στην βραδινη μου εξοδο


Οι επιλογες πληρωμης ειναι με αντικαταβολη,τραπεζα,καρτα και η παραγγελια σου ερχεται σε δυο εργασιμες

Αυτα ειναι τα καλουδια  που ψωνισα τον τελευταιο καιρο κανοντας window shoping .
Περιμενω να μου πειτε στα σχολια αμα σας αρεσε η οχι το σημερινο μου ποστ, η και εσεις τα δικα σας αγαπημενα e-shops.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.
Να περνατε υπεροχα και καλες γιορτες!!! 
Χρονια πολλα
XoXo


Αμα σας αρεσε το συγκεκριμενο ποστ μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog και στο Ιnstagram








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις