Νο Thinkin-Mind your Style-Shein.Αγορες και εντυπωσεις.


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Μουντος ο καιρος τις τελευταιες μερες.Λογικο ειναι χειμωνα εχουμε ποια(ειμαι παιδι του χειμωνα τι να κανουμε).Οτι πρεπει με αυτον τον καιρο για χουχουλιασμα και μαζι με το γνωστο check στα social media,να κανουμε και windows shopping φυσικα.
Αγαπημενο θεμα σημερα που ειναι φυσικα το shopping.Tα τελευταια χρονια οι περισσοτεροι οπως και εγω φυσικα δεν βγαζω την ουρα μου απο εξω,προτιμαμε τις αγορες απο το Web.Eκτος απο την ευκολια να ψωνιζεις απο το καναπε,στο Web βρισκεις μεγαλη ποκιλια και πολυ καλες προσφορες.Γι αυτο το προτιμω και το προτεινω.Αμα καποιος εχει αμφιβολιες και φοβαται να παραγγειλει γιατι πολλα γινονται η αληθεια ειναι πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι.Γι αυτο αμα παρει καποιος την αποφαση αυτο που πρεπει να κανει ειναι να τρεκαρει πρωτα το συγκεκριμενο E-shop στα social media κυριως για σχολια και εντυπωσεις.Eιναι πολυ βοηθητικο και ασφαλες.
Εχω γραψει και παλιοτερα για αγαπημενα E-shop και τις εντυπωσεις μου.Μπορειτε να το δειτε εδω.

Στο σημερινο μου ποστ θα σας μιλησω για 3 e-shops που εχω ψωνισει για πρωτη φορα.
Ας αρχισουμε λοιπον 

Shein


Το συγκεκριμενο Brand εχει την εδρα του στην Αμερικη.Ειμαι γενικα ευχαριστημενη απο την εξυπηρετηση,απο την ποιοτητα των ρουχων,τις τιμες και το καλυτερο φυσικα ειναι τα δωρεαν μεταφορικα.Ενα μειονεκτημα ειναι οτι αργησαν πολυ να ερθουν τα ρουχα καπου στο εναμιση μηνα.Ενταξει το περιμενα αυτο απο μακρια ερχονται,απλα δεν βγαζαμε καμια ακρη με τα courier,δεν φταιει φυσικα η εταιρια γι αυτο απλα πρεπει να προσεξει λιγο με τα courier που συνεργαζεται.Μερικα απο τα κομματια που ψωνισα ειναι τα παρακατω:


No Thinkin


H συγκεκριμενη εταιρια εχει την εδρα της στην Ελλαδα απλα φερνει τα κομματια της απο το εξωτερικο.Το στυλ του συγκεκριμενου Brand ειναι απο την 90 ς εποχη.Εχει ωραια ρουχα,πολυ καλη ποιοτητα απλα τα μειονεκτηματα της ειναι οι τιμες,ειναι λιγο τσιμπημενες που ειναι και λογικο γιατι δουλευουν πολυ απο το εξωτερικο.Oσο για την εξυπηρετηση απο το eshop,επεσα βλεπεται σε εποχη γιορτων και εγινε μεγαλο μπερδεμα αλλα ας μην το σχολιασω παραπανω.Εγω αποφασισα να ψωνισω οταν ειδα οτι ειχαν προσφορα στα ρουχα τους.To καλο με τα περισσοτερα e-shop,ειναι οτι εχουν πολυ συχνα προσφορες,ετσι οσο τσιμπιμενη ειναι η αρχικη τιμη,με τις προσφορες γινεται ποιο προσιτη.Οπως ειπα τα ρουχα ειναι τελεια,oσο για την ποιοτητα,τα αξιζουν τα λεφτα τους.Παρακατω σας δειχνω τα κομματια που αγορασα.


Mind Your Style


Ειναι ενα ελληνικο Brand με παρα πολυ ωραια ρουχα.Οι τιμες ειναι σχετικα καλες,μπορεις να βρεις και οικονομικα κομματια και ποιο ακριβα.Η εξυπηρετηση ηταν σουπερ η παραγγελια μου ηρθε γρηγορα και ηταν και πολυ προσεγμενη με την ευχαριστηρια καρτουλα της.
Ενα μειονεκτημα για μενα ειναι οτι θα ηθελα να εχει λιγο μεγαλυτερη ποκιλια στο e-shop.Ενα αλλο ειναι οτι επειδη τα περισσοτερα κομματια βγαινουν Sold Out δεν τα ανανεωνουν γρηγορα για να τα παρουμε και εμεις οι ταπεινες Shopaholics.Ενα απο τα κομματια που απεκτησα ειναι ειναι μια καταπληκτικη ολοσομη μπορντο ζιπ κιλοτ.Το φανταστικη ειναι λιγο απλα.



Σας προτείνω αμα θελετε να ριξετε μια ματια και στο Poppyapparel,οπου με τον κωδικο Nenou10 εχετε επτωση 10% στο τελος της παραγγελιας σας.Εχω κανει κι εγω την παραγγελια μου και περιμενω πως και πως να ερθουν τα καλουδια που διαλεξα.Φυσικα οταν ερθουν θα σας ενημερωσω με αναλυτικο ποστ για τις εντυπωσεις μου απο το συγκεκριμενο Brand.Περισσοτερα μπορειτε να δειτε κανοντας μια επισκεψη στο σαιτ εδω.

Aυτα ειναι τα Brands που ψωνισα τον τελευταιο καιρο.Πειτε μου και εσεις στα σχολια ποια ειναι τα δικα σας αγαπημενα e-shops.
Mεχρι και την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε να περνατε ομορφα και να χαμογελατε.

Φιλακια
XoXo


Αμα θελετε να βλεπεται πρωτοι τα ποστ μου,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και στα Social Media




Σχόλια

  1. Πολυ ωραιο post. H no thinkin ειχα την εντύπωση οτι εδρεύει κ ραβει κ στελνει απο ελλαδα γτ παρακολουθω την κοπελα ο τα εχει στο ινσταγκραμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι ισχυει καποια κομματια τα παραγγελνει και απο το εξωτερικο.Σε ευχαριστω κοριτσι να εισαι καλα

      Διαγραφή
  2. πολύ κατατοπιστικό άρθρο!!τα κομμάτια που αγόρασες πολύ ωραία! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πράγματι όλα τα ρούχα είναι τέλεια.Γι αυτό προτιμω να ψωνίζω από το web,γιατί βρίσκεις και μεγάλη ποικιλία και πολύ καλές τιμες😉

      Διαγραφή
  3. ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΑΠΟ SHEIN ΠΕΡΙΜΕΝΩ Κ ΓΩ ΓΥΡΩ ΣΤΟΝ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΜΕ ΠΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΩ ΑΚΡΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντάξει, μας κοροϊδεύεις κοπελιά.. Για τη Shein έχω να πω ένα: ΜΑΚΡΥΑ!!! Απατη σκέτη!!! Πετάξτε καλύτερα τα χρήματα σας!!! Τουλάχιστον δεν θα σας πιάσουν χώρο στην ντουλάπα τα κ ο υ ρ έ λ ι α που θα σας έρθουν (μετα από 1 1/2 με 2μηνες). Η ποιότητα τραγική, βασικά ανύπαρκτη, πιο φτηνιαρικα υφάσματα πεθαίνεις, για να καταλάβετε είναι περίπου σαν υφάσμα από ρούχα κούκλας από το παζαρι... μπροστά τους το ΖΑΡΑ εννοείται πως είναι υψηλη ραπτική! Επίσης μεγάλη απάτη : αλλο βλέπεις άλλο παίρνεις, τόσο σε χρώμα όσο και σε ραφή. Πέταξα 100ευρω για την 16 χρόνη κόρη μου.. Θα επανέλθω με φωτογραφίες του τι παρήγγειλα και τι ηρθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις