Μασκες για Βαθυ καθαρισμο προσωπου.Review+Εντυπωσεις


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Αγαπημενο θεματακι σας εχω σημερα, που αφορα τον καθαρισμο προσωπου.Εστω μια φορα την εβδομαδα ακολουθω αυτην την ρουτινα που την θεωρω σημαντικη για καθε κοπελα.

Με το καθημερινο μακιγιαζ και τους ρυπους απο την ατμοσφαιρα το δερμα μπουκωνει,να το πουμε ποιο λαικα.Ο καθημερινος καθαρισμος με εξειδικευμενα προιοντα βοηθαει πολυ.Ομως το δερμα μας χρειαζεται και εναν ποιο βαθυ καθαρισμο μια με δυο φορες την εβδομαδα,αναλογα με τις αναγκες τις καθε επιδερμιδας.Γι αυτο υπαρχουν και η γνωστες ποια μασκες με αργυλο,με μαυρο σαπουνι και φυσικα η πολυ διαδεδομενες pell of μασκες που κυκλοφορουν τον τελευταιο καιρο.

Σε αυτο το ποστ θα σας μιλησω για δυο προιοντα που εχω δοκιμασει τωρα τελευταια.Ειναι καινουρια στην αγορα και τωρα αμεσως θα σας πω τις εντυπωσεις μου.


Nivea Essentials 1 Minute Urban Detox Mask


H συγκεκριμενη μασκα ειναι απο την καινουρια σειρα της Nivea Essentials.Περιεχει μεσα λευκο αργιλο και εγχυλισμα μανωλιας.Υποσχεται βαθυ καθαρισμο,απολεπιση και αποτοξινωση της επιδερμιδας του προσωπου.Ολα αυτα με μολις 1 λεπτου εφαρμογη στο προσωπο.
Η δικια μου αποψη ειναι οτι ειναι ενα πολυ καλο προιον.Οταν την αφαιρεσα το δερμα μου ηταν πεντακαθαρο και σουπερ ενυδατομενο.Η δικια μου συμβουλη ειναι οτι μην την αφησετε παραπανω απο ενα λεπτο οπως λεει και η συσκευασια.Ο απλουστατος λογος ειναι οτι οσο την  ειχα στο προσωπο μου μετα απο λιγα δευτερα,ενιωθα αυτο το ενοχλητικο καψιμο.Γι αυτο κοριτσια 1 λεπτο ειναι υπερ αρκετο.Ειναι μια οικονομικη μασκα που μπορεις να την βρεις παντου,μεχρι και στα σουπερ μαρκετ.

Panthenol extra Black Peel Off Mask


Παντα ηθελα να δοκιμασω αυτες τις μασκες.Η αληθεια ειναι οτι το θεαμα που εβλεπα στην τηλεοραση που τα κοριτσια οταν την τραβαγαν πονουσαν με αγριευε λιγο,αλλα ελεγα οτι δεν θα μου ξεφυγουν.Η αληθεια ειναι οτι το εψαχνα πολυ.Δεν ηθελα να παρω απο αυτες που κυκλοφορουσαν με τα περιοδικα χωρις να ξερω τι παιζει.Θελω για καθε καινουριο προιον που  δοκιμαζω να τσεκαρω παντα σχολια και κριτικες.Δεν παιζω καθολου με την περιποιηση της επιδερμιδας μου.Ετσι αποφασισα μετα απο πολλα καλα σχολια να δοκιμασω την συγκεκριμενη.
Ειναι και αυτη μια μασκα που υποσχεται βαθυ καθαρισμο και αποτοξινωση της επιδερμιδας.Η διαφορα με την προηγουμενη ειναι ο τροπος αφαιρεσης,την τραβας για να την βγαλεις γι αυτο και η ονομασια pell off.Περιεχει μεσα πανθενολη ,μελι και πρασινο τσαι.Μου εκανε εντυπωση η υφη της ειναι αρκετα παχυρευστη και κολωδης.Μπορεις να την εφαρμοσεις σε ολο το προσωπο η και σε συγκεκριμενα μονο σημεια οπως την μυτη,μετωπο,πηγουνι.Την αφηνεις μεχρι να στεγνωσει τελειως,καπου στα 20 λεπτα και μετα την αφαιρεις τραβωντας την.Η αισθηση δροσιας που ειχα οσο την ειχα στο προσωπο μου ηταν ευχαριστη μπορω να πω.Και το παρατηρησα ποσο καθαρο ηταν το προσωπο μου απο την πρωτη στιγμη που την αφαιρουσα.Το προσωπο μου δεν ηταν καθολου ερεθισμενο,που το φοβομουν αυτο η αληθεια ειναι,αλλη μια ευχαριστη εκπληξη.
Οσο για την τιμη δεν ειναι και πολυ οικονομικη.Μπορειτε να την βρειτε παντου ακομα και στα φαρμακεια .Οπου συχνα πυκνα υπαρχουν προσφορες και εκπτωσεις.Μπορειτε να την βρειτε σε καλη τιμη αμα το ψαξετε.

Αυτες ειναι οι εντυπωσεις μου για της συγκεκριμενες μασκες.Ειναι και οι δυο σουπερ και σας της συνιστω να της δοκιμασετε και εσεις.Θελει ομως προσοχη και να διαβαζεται παντα τις οδηγιες.

Πειτε μου και εσεις τις εντυπωσεις σας για τις συγκεκριμενες αμα τις εχετε δοκιμασει,η και να μου προτεινετε τις δικες σας αγαπημενες μασκες για βαθυ καθαρισμο στα σχολια.

Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε .
να περνατε ομορφα.
Xo Xo
Φιλια


Αμα σας αρεσε το ποστ μου και θελετε να βλεπετε πρωτοι καθε καινουριο ποστ.Μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog η και στα Social Media




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις