Προτασεις για γιορτινα δωρα




Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;;;;
Γιορτινες μερες γεματες αρωματα απο τα υπεροχα μελομακαρονα,κουραμπιεδες,διπλες κτλ.
Ημερες γεματες τραγουδια,στολισμενα σπιτια,μπαλκονια,δρομοι,πλατειες κτλ.
Μπορει να εχουμε ακομα μερες πριν τα Χριστουγεννα αλλα αυτο δεν μας πτοει εμεις τα γιορταζουμε και εναν μηνα πριν.
Ειναι και η εποχη του Χρονου που δινουμε και παιρνουμε δωρακια απο τα αγαπημενα μας προσωπα.Σαν σημερα πριν ενα χρονο ειχα ανεβασει το πρωτο μου ποστ για χριστουγεννιατικα δωρακια,σας λεω αληθεια οτι για την ημερομηνια δεν το προσεξα οτι ειναι η ιδια αληθεια...
Ετσι σε αυτο το ποστ θα σας δειξω τις δικες μου προτασεις για δωρακια στα αγαπημενα σας προσωπα.Ειναι δωρα που θα ηθελα να μου τα εδιναν και σε μενα να σας πω την αληθεια μου αλλα δεν πηραζει μπορει να δωσω καμια ιδεα και στα δικα μου αγαπημενα προσωπα.


Ενα απο τα αγαπημενα δωρα για καθε γυναικα ειναι τα ρουχα φυσικα.Στις φετεινες τασεις που μπορω να πω οτι πρωτη φορα ταυτιστικα με τις περισσοτερες,ειναι τα πανωφορια.Αυτα που ξεχωρισα και τα θελω πραγματικα ειναι αυτη η γουνιτσα(οικολογικη φυσικα)με λεοπαρ στοιχεια και αυτο το υπεροχο καμηλο παλτο.Ειναι δυο κομματια που μπορουμε να τα βρουμε και σε πολυ οικονομικες τιμες.




Εκτος απο τα ρουχα αγαπημενα φυσικα ειναι τα παπουτσια.Αγαπημενο μου trend ειναι τα μποτακια με snake print.Ειναι φανταστικα και μπορεις να τα φορεσεις απο το πρωι μεχρι το βραδυ.

Ο αθλητισμος και η καλη υγεια εχει μπει για τα καλα στην ζωη μας.Οι περισσοτεροι σε μικρο εως σε μεγαλο βαθμο προσεχουμε την διατροφη μας και την φυσικη μας κατασταση.Ενα ωραιο δωρο για καποιον-α που προσεχει γενικα ειναι ενα Fitness watch.
Ειναι ρολογια οπου με αυτα μπορεις να κοιτας ανα πασα στιγμη για το ποσα βηματα εκανες,ποσες θερμιδες εκαψες,την ποιοτητα του υπνου σου και αλλες πολλες λειτουργιες.
Κυκλοφορουν σε πολλους τυπους,απο τα ποιο αθλητικα μεχρι τα ποιο elegance για να μπορεις να το φορας παντου.
Οι τιμες ειναι για ολα τα βαλαντια απο τις ποιο οικονομικες μεχρι τις ποιο τσιμπημενες.Με την σωστη ερευνα αγορας μπορεις να βρεις αυτο που θελεις στην τιμη που θελεις.Φροντισα φυσικα να παρω ενα τετοιο δωρο στον εαυτο μου.



Δεν ξεχναμε φυσικα και την περιποιηση γυναικες ειμαστε...
Μια ωραια ιδεα για μενα ειναι τα σετακια που κυκλοφορουν στα καταστηματα ειμαστε.φαρμακεια ,οπου μπορεις να βρεις μαζι με την αγαπημενη σου κρεμα και καποιο αλλο προιον αναλογα με τις αναγκες σου και πολυ καλη τιμη.



Αγαπημενα μου απο περσι βασικα ειναι τα Advent Calendar.Πολλες εταιριες και eshop με skin care προιοντα,καθε χρονο στις γιορτες κυκλοφορουν αυτα τα ημερολογια οπου εχουν μεσα προιοντα σε mini,travel ακομα και σε full size προιοντα.
Η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι και τοσο οικονομικα.Να λεμε ομως και την αληθεια με τα προιοντα που βαζουν μεσα ξεπερνουν κατα πολυ την τιμη που το αγοραζεις.Ενα απο τα αγαπημενα μου που δεν καταφερα να το αποκτησω,θα θελα ομως να μου το δωσουν δωρο ειναι το Advent Calendar του look fantastic.Ειναι φανταστικο και μονο απο την συσκευασια,οσο για τα καλουδια που εχει μεσα,ειναι απο τα λιγα που κυκλοφορουν που εχει μεσα και full size προιοντα.


Δεν ξεχναμε φυσικα και τα αρωματα.Αγαπημενο δωρο για καθε γυναικα.Για ενα τετοιο δωρο θα πρεπει να το ψαξουμε αρκετα η αληθεια ειναι, γιατι το καθε αρωμα λειτουργει διαφορετικα σε ολους.



Αυτες ειναι οι δικες μου επιλογες για γιορτινα δωρακια για τα αγαπημενα σας προσωπα.Ελπιζω να σας αρεσαν,περιμενω να μου πειτε και εσεις στα σχολια τις εντυπωσεις σας η και τις δικες σας ιδεες για γιορτινα δωρακια.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα και να χαμογελατε.
Φιλακια πολλα
Xoxo

Αμα σας αρεσε το ποστ μου και θελετε να βλεπετε πρωτοι οτι καινουριο βγαινει,μπορειτε να με ακολουθεισετε στο Blog η και στα Social Media











Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις