Laser στο σπιτι...Yes or No!!! My opinion






Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε!!!
Αλλο ενα ποστ που αφορα σε τι αλλο;Την ομορφια.
Οι περισσοτερες γυναικες εχουμε θεμα μικρο η και μεγαλυτερο με την τριχοφυια.
Θα μιλησω για μενα οτι ανηκω σε αυτες που εχουν μεγαλο θεμα...Ενα παραδειγμα ειναι οτι στα ποδια την επομενη μερα μετα την αποτριχωση θελω ξανα...
Το laser φυσικα το γνωριζα εδω και χρονια που το εκαναν πολλες κοπελες στα ειδικα ινστιτουτα,ναι μεν ειναι αποτελεσματικο αλλα εχει μεγαλο κοστος που δυστηχως δεν εχουμε ολες την οικονομικη ευχερεια για να δωσουμε λεφτα για αποτριχωση.
Προσφατα μετα απο καποια βιντεο που ειδα στο you tube ανακαλυψα οτι κυκλοφορουν και home edition Laser.
Το σκεφτομουν αρκετα πριν παρω την αποφαση να το παρω,εκανα την αναλογη ερευνα αγορας και φυσικα παντα διαβαζουμε σχολια και τους κινδυνους που στανταρ υπαρχουν γι αυτα τα προιοντα.
Ετσι βρηκα και απεκτησα σε μια καλη τιμη το δικο μου laser.
Μαζι με το προιον ερχεται και το manual που σου εξηγει αναλυτικα για το πως να το χρησιμοποιησεις και σε τι τυπους δερματος κανει δουλεια.
Φυσικα επειδη ειναι και Lazer μεσα στην συσκευασια σου στελνουν βεβαια και ειδικα γυαλακια που τα φορας σε καθε εφαρμογη,μην παθουμε και καμια ζημια στα ματια για να ειμαστε ομορφες ...ειναι κριμα.



Αναλυτικα τωρα θα σας γραψω καποες οδηγιες για το προιον:

  • Το συγκεκριμενο που εχω εγω ειναι μονο για το σωμα, οχι για το προσωπο(κυκλοφορουν στην αγορα και για το προσωπο)
  • Η επιδερμιδα πρεπει να ειναι αποτριχωμενη με ξυραφι πριν την εφαρμογη(χωρις πληγες,ελιες,σημαδια κτλ.)
  • Το προιον εχει αποτελεσμα στις μελαχρινες επιδερμιδες με σκουρα τριχα(οχι μαυρισενη επιδερμιδα δεν εχει αποτελεσμα δυστηχως)
  • Στην πρωτη εφαρμογη συνισταται να χρησιμοποιουμε την πρωτη σκαλα,για την αποφυγη καψίματων(Σε περιπτωση που συμβει θα πρεπει να σταματησετε και να πατε αμεσως στον γιατρο)
  • Φυσικα να φοραμε παντα τα γυαλακια σε καθκαθε εφαρμογη
Ο αριθμος των συνεδριων ποικιλει αναλογα με τον τυπο της τριχας.
Οι πρωτες 4-5 συνεδριες γινονται καθε 2 εβδομαδες και οι επομενες γινονται μια φορα το μηνα.Συνολικα ολες οι συνεδριες ειναι 11 με 12.

Εγω μεχρι τωρα εχω κανει δυο συνεδριες,κανω κυριως στα ποδια,μπικίνι και μασχαλες.Μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημενη μεχρι τωρα.Εχω δει μεγαλη βελτιωση, ειδικα στα ποδια.
Εχω ακομα αρκετες συνεδριες αλλα ειμαι σιγουρη μεχρι το καλοκαιρακι θα εχω απαλαγει απο την περιττη τριχοφυια,εστω δεν θα εχω ποια το θεμα της αποτριχωσης καθε τρεις και λιγο.

Αυτη ειναι η δικια μου αποψη για το Laser στο σπιτι.Να ξεκαθαρισω οτι ειναι η δικια μου αποψη.Το γεγονος οτι πετυχε σε μενα δεν συμαινει οτι θα συμβει στην καθε κοπελα που θα το δοκιμασει.Το καλο ειναι οτι καθε κοπελα που θα θελει να το δοκιμασει να συμβουλευτει τον γιατρο της και φυσικα να κανει και την αναλογη ερευνα για το προιον που θα αγορασει.

Αυτα απο μενα ελπιζω να σας αρεσε το σημερινο μου ποστ και φυσικα να σας βοηθησα σε τυχον αποριες που μπορει να εχετε για το lazer στο σπιτι.
Περιμενω φυσικα και στα σχολια τις δικες σας εντυπωσεις
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε,να περνατε ομορφα
Φιλακια πολλα!!!
Xoxo




Αμα σας αρεσε το ποστ μου και θελετε να βλεπεται οτι καινουριο ανεβαινει,ακολουθειστε με στο Blog και φυσικα στα Social Media.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις