Μy Favorite winter outfits

Γεια σας κοριτσια μου!!!
Παλι εδω με καινουριο ποστ,oπου ειναι το πρωτο του 2019.Σκεφτηκα αυτην την φορα να σας γραψω για κατι διαφορετικο απο τα προηγουμενα.
Εκτος απο το μακιγιαζ και την περιποιηση,μου αρεσει φυσικα να ντυνομαι και καλα.
Δεν ειμαι Fashion Blogger,προτιμω να διαλεγω συγκεκριμενα κομματια ανα εποχη οπου θα τα προσαρμοζω στο δικο μου προσωπικο στυλ.Δεν μου αρεσει να βγαινω και να μην νιωθω ανετα,θελω να το φοραω το ρουχο,οχι να με φοραει.
Ετσι ειπα στο σημερινο μου ποστ να σας δειξω μερικα κομματια που ξεχωρισα τον φετινο χειμωνα,οπου φυσικα φροντιζω να τα φοραω συχνα με διαφορετικους συνδυασμους καθε φορα.


Ta συγκεκριμενα κομματια πραγματικα τα ερωτευτηκα με την πρωτη ματια.Εψαχνα αρκετο καιρο ενα παλτο σε αυτο το χρωμα,υφασμα,μηκος,τιμη κτλ.Ειναι ενα παλτο που το φοραω ανετα το πρωι με ενα τζιν και ενα πουλοβερ και το βραδυ με ενα μαυρο φορεμα, ειναι σουπερ.

Οσο για το καρο παντελονι,μου αρεσει να το φοραω με ενα μακρυ πουλοβερ το πρωι με τα αγαπημενα μου Oxford και το βραδυ με ενα μαυρο πουκαμισο και ψηλες γοβες,κλασσικο κομματι για Office Looks αλλα το προσαρμοζω και σε ποιο casual εκδοχη και για ενα καφεδακι.


Παλτο:H&M
Παντελονι:Mango
Πουλοβερ:No Thinkin


Αγαπω τις φουστες,κοντες,μεχρι το γονατο,μακριεs σε ολα τα μηκοι,ειδικα στις πλισε εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια.Μου αρεσει να τις φοραω το πρωι ειδικα με πουλοβερ,ζιβαγκο για μια ποιο Casual εκδοχη.Πανωφορι προτιμω ενα τζακετ απο δερματινη για μια ποιο ροκ πινελια και φυσικα σε συνδυασμο με τις αγαπημενες χιλιοφορεμενες Other the Knee μποτεs.



Tζακετ(κατω):Ζara
Φουστα(πανω):Τeranova
Φουστα(κατω):The Fashion Project

 Αλλο ενα αγαπημενο μου κομματι ειναι αυτο το αμανικο φορεμα απο δερματινη που σε συνδυασμο με ενα πουλοβερ απο πανω του δινει μια ποιο Casual πινελια.Οπως εχετε καταλαβει εχω μια αδυναμια στα πουλοβερ.Τα συνδυαζω παντου με τα παντα.

Φορεμα απο δερματινη:Mind Your Style



Επομενα αγαπημενα κομματια ειναι το συγκεκριμενο καρο μακρυ παλτο οπου ειναι και τρομερα ζεστο.Σε συνδυασμο με αυτο το ντεμιν μαυρο παντελονι με δερματινη ειναι σουπερ.Το συγκεκριμενο παντελονι ειναι τρομερα ανετο στην εφαρμογη και κανεις απειρους συνδυασμους με αυτο,ταιριαζει με τα παντα.Ειναι μια αγορα που πραγματι ενθουσιαστηκα που δεν ενθουσιαζομαι τοσο πολυ γενικα με κατι που αγοραζω,αλλα το συγκεκριμενο με κερδισε.

Παλτο:Τhe Fashion Project
Παντελονι:Τhe Fashion Project



Τελευταιο κομματι ειναι αυτο το αγαπημενο μακρυ πλεκτο φορεμα οπου το συνδυαζω και με Biker Boots για ποιο casual εμφανισεις.Ειναι ενα ζεστο φορεμα οπου με ενα μακρυ παλτο η και με ενα jacket απο δερματινη ειναι οτι καλυτερο για τις χημερινες μου εμφανισεις.

Φορεμα:Mango


Αυτα ειναι μερικα απο τα αγαπημενα μου outfit για το φετινό χειμωνα.Η αληθεια ειναι οτι εχω κι αλλα αγαπημενα κκομματια,ειναι πολλα ομως και θα βγει μεγαλο το ποστ.Φυσικα θα σας τα δειξω σε καποιο μελλοντικο ποστ.
Πειτε μου και εσεις στα σχολια τα δικα σας  αγαπημενα κομματια.

Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα και να χαμογελατε.
Φιλακια
Xoxo



Αμα σας αρεσε το ποστ μου και θελετε να βλεπεται πρωτοι οτι καινουριο ανεβαινει,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog η και στα Social Media






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις