Τα οπλα για την επιδερμιδα μου εναντια στο κρυο


Γεια σας κοριτσια μου!!!
Σημερα σας εχω αγαπημενο θεμα που ειναι η περιποιηση.
To κρυο ειναι συνεχες και ποιο τσουχτερο σε σχεση με τα τελευταια χρονια,λογω αυτον τον θερμοκρασιων η επιδερμιδα μας  εχει περισσοτερες αναγκες.
Η δικια μου επιδερμιδα ειναι κανονικη-μικτη,με συνεπεια αυτες τις κρυες μερες να αφυδατωνεται πολυ.
Ετσι παρακατω θα σας δειξω τα οπλα μου για την περιποιηση της επιδερμιδας μου τις κρυες αυτες ημερες.

  • Nivea Essentials Urban Skin
Για την καθημερινη ενυδατωση του προσωπου μου,αυτην την εποχη χρησιμοποιω την κρεμουλα της Nivea απο την σειρα Essentials.
Η συγκεκριμενη κρεμα εχει χαρακτηριστικη υφη και χρωμα,πρασινο συγκεκριμενα και εκτος απο ενυδατωση,υποσχεται και αποτοξινωση της επιδερμιδας μου.Ειμαι αρκετα ικανοποιημενη απο την αποδοση της σε σχεση με την ενυδατωση,δεν την συνιστω σαν βαση πριν το μακιγιαζ,γιατι ειναι λιγο βαρια σαν συσταση και μετα απο λιγη ωρα βγαζει αρκετη λιπαροτητα.Δεν την συνιστω για κοπελες με λιπαρη επιδερμιδα.

7/10

  • Organic kitchen Night Shift 
Επομενη ειναι η μασκα νυχτος της Organic Kitchen.Ειναι φανταστικη την λατρεψα απο την πρωτη στιγμη.Η χρηση της ειναι απλη,την απλωνεις σαν μασκα στο προσωπο πριν πας για υπνο,δεν την ξεβγαζεις,στεγνωνει και αποροφαται απο το προσωπο μεσα σε λιγα λεπτα,κοιμασαι και ξυπνας με ενα προσωπο σουπερ.
Σε εμενα εκατσε πολυ καλα,μετα απο καθε χρηση το προσωπο μου ειναι σουπερ ενυδατωμενο.

10/10

  • Lip Balm Fresh Line Pomergranat
Τα χειλη μου αυτην την εποχη οπως και στους περισσοτερους να ξεραίνονται.Ετσι πριν βγω απο το σπιτι και το βραδυ πριν πεσω για υπνο,χρησιμοποιω το συγκεκριμενο lip balm για να ενυδατωσω τα χειλακια μου.Το συγκεκριμενο με εχει σωσει,μετα απο καθε χρυση βλεπω ορατη βελτιωση στα χειλι μου.

9/10



  • Hand Cream Organic Kitchen Teeny-weeny cloudberry
Λογω κρυου εκτος απο το προσωπο,εχουν αναγκη περιποιησης και τα χερακια μας.Η συγκεκριμενη κρεμα εχει ελαφρια υφη,αποροφαται γρηγορα και προσφερει σουπερ ενυδατωση και φανταστιμο αρωμα.

10/10


  • Organic Kitchen Wake up and smell the coffee Body Scrub
Ενα φανταστικο scrub σωματος με απιθανη μυρωδια καφε.Οτι καλυτερο για βαθια ενυδατωση και απαλη επιδερμιδα.Το χρησιμοποιω μια φορα την εβδομαδα και το δερμα μου ειναι απαλο για ωρες.

Αυτα ειναι τα καλουδια που χρησιμοποιω για την προστασια της επιδερμιδας μου τις κρυες αυτες ημερες.Πειτε μου και εσεις στα σχολια τα δικα σας οπλα ομορφιας για τις κρυες αυτες ημερες.

Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε,να περνατε ομορφα και να χαμογελατε.
Φιλακια πολλα
Xoxo


Αμα σας αρεσε το ποστ και θελετε να ειστε οι πρωτοι που βλεπεται οτι καινουριο ανεβαινει,καντε εγγραφη στο Blog η και στα Social Media




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις