Girlboss Book Review


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Βροχερες οι τελευταιες μερες με πολυ κρυο,οτι πρεπει ειναι το χουχουλιασμα με την κουβερτουλα στο κρεβατι με ενα ζεστο ροφημα και ενα καλο βιβλιο.

Στο σημερινο μου ποστ σκεφτηκα να σας κανω ενα Book Review.Ειναι το πρωτο που κανω βασικα στο Blog και ο λογος ειναι οτι το συγκεκριμενο βιβλιο με αγγιξε πολυ.

Ο λογος που με αγγιξε τοσο ειναι γιατι αρχισα να το διαβαζω σε μια εποχη που εχω παρει πολλες νεες αποφασεις για τον εαυτο μου.Μια απο αυτες ειναι να αρχισω να σκεφτομαι εμενα,να ακολουθησω τα ονειρα μου.Δεν ειναι ποτε αργα να αρχισεις να κανεις αυτο που αγαπας,να γινει το αφεντικο του εαυτου σου.

Το βιβλιο αυτο ειναι μια βιογραφια μπορεις να πεις της Σοφιας Αμαρουζο της ιδρυτριας του Nasty Gal.Οσοι δεν γνωριζουν την συγκεκριμενη εταιρια,ειναι μια απο τις ποιο γνωστες εταιριες με ρουχα που πουλουνται μεσω ιντερνετ.Ειναι ευρεως γνωστη στο εξωτερικο.

Μιλαει για το πως καταφερε να δημιουργησει μονη της ολο αυτον τον κολοσσο.Της δυσκολιες που αντιμετωπισε οπου δεν το εβαλε κατω,συνεχισε μεχρι που πετυχε τους στοχους της.

Τα λογια της Σοφια Αμαρουζο ειναι οτι η επιτυχια δεν εξαρταται απο το πανεπιστημιο που φοιτησες η το ποσο δημοφιλης ησουν στο σχολειο.Για να πετυχεις πρεπει να εχεις κοτσια και να ακολουθεις το ενστικτο σου.

Ειναι ενα βιβλιο που οπως σας εγραψα και παραπανω οπου με αγγιξε πολυ.
Καθε γυναικα μπορει να γινει το #girlboss.Οχι μονο να ακολουθησει τα ονειρα της αλλα να βρει και την δυναμη να χτυπησει το χερι στο τραπεζι και να διεκδικήσει αυτα που αξιζει,την θεση και τον σεβασμο που της αξιζει σε καθε τομεα της ζωης της.

Το συνιστω ανεπιφυλακτα και πιστεψτε με αξιζει και θα σας κανει να σκεφτειτε και μπορει να ταυτιστειτε και εσεις .

Αυτο ηταν το σημερινο μου ποστ.Πειτε μου και εσεις στα σχολια για τα δικα σας αγαπημενα βιβλια.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε να περνατε ομορφα.
Φιλακια πολλα
Xoxo


Αμα σας αρεσε το ποστ και θελετε να ειστε οι πρωτοι οπου θα βλεπετε για οτι καινουριο ανεβαινει,μπορειτε να με ακολουθεισετε στο Blog η και στα social media



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις