Αγορες απο My Beauty Box+Mystery Box

Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;Καλως ηρθατε παλι στο Blog μου.
Οπως καταλαβατε απο τον τιτλο στο σημερινο μου ποστ θα σας δειξω τα καλουδια που αγορασα απο το e-shop του My Beauty Box.Πριν σας τα δειξω,θα σας πω λιγα λογια για το συγκεκριμενο σαιτ.
Εχει μια μεγαλη ποικιλια απο προιοντα για την περιποιηση του σωματος.των μαλλιων,της επιδερμιδας του προσωπου,το μακιγιαζ,αξεσουαρ οτι χρειαζεται μια γυναικα για την καθημερινη της περιποιηση.
Δεν εχει μονο για την γυναικα ομως,εχει προιοντα και για τους αντρες μας,για τα παιδια και για τα μικρα μας τετραποδα.
Εχει μια μεγαλη γκαμα απο Brands το σαιτ του My Beauty Box για ολα τα βαλαντια.
Εκτος απο το e-shop μπορεις να τσεκαρεις και τα πασιγνωστα συνδρομητικα κουτια που συμπεριλαμβανονται και εδω.Μπορεις να επιλεξεις αναμεσα στα εποχιακα που εχει ανα καιρους,τα Celebrity Box και το Mystery Box που προστεθηκε τωρα.

Ηρθε η στιγμη να σας δειξω τα καλουδια που αγορασα και να μην ξεχνιομαστ θα σας δειξω τι περιλαμβανει το δικο μου Mystery Box.


Pure Root Botanicals Σαπουνι καθαρισμου προσωπου.



Ειναι ενα υγρο σαπουνι προσωπου για βαθυ καθαρισμο με οργανικη αλοη,βιολογικο λαδι ελιας,ελαιο αργκαν και εκχυλισμα αγγουριου.Υποσχεται βαθυ καθαρισμο της επιδερμιδας και αποτελεσματικη απομακρυνση του μακιγιαζ απο το προσωπο,τα ματια και τα χειλη.Η ειδικη απαλη του συνθεση με βιολογικο εγχυλισμα χαμομηλιου,τσαι του βουνου,προβιταμινη Β5 και αρωμα χωρις αλεργιογονα βοηθαει στην ενυδατωση και στην αναπλαση της επιδερμιδας και δεν προκαλει ξηροτητα.Καταλληλο για ολους τους τυπους δερματος.Ολοκληρη την σειρα περιποιησης της Pure Root Botanicals μπορειτε να την βρειτε στο σαιτ του My Beauty Box.

Sunkised Brow Kit-W7 Delicious eyeshowdow Pallete



Συνεχιζουμε με αγαπημενο θεμα που δεν ειναι αλλο απο το μακιγιαζ.



Το Kit για τα φρυδια της Sunkised ειναι το κατι αλλο.Η συσκευασια χωριζετε σε δυο επιπεδα,η απο κατω εχει τα συνεργα δλδ ενα τσιμπιδακι,ενα βουρτσακι και ενα πινελακι.Η απο πανω εχει τις πουδρες για τα φρυδια,μια σκουρη μια ποιο ανοιχτη και μια για εξτρα λαμψη στα φρυδια μας.Συμπεριλαμβανεται και καθρεφτακι.Μαζι με τις σκιες συμπεριλαμβανονται και μια μασκαρα σε  tzel για να τιθασευσουμε τα φρυδακια μας.


Η συγκεκριμενη παλετα ειναι φανταστικη.Εχει γηινες αποχρωσεις και μερικες σε ροζ τονους απο τις αγαπημενες μου.Ειναι σχεδον ολες ματ και καποιες εχουν πολυ λιγο Shimmering για εξτρα λαμψη.Ειναι μια πολυ προσεγμενη παλετα οπου εχει και καθρεφτη που για μενα ειναι οτι καλυτερο.

My Mystery Box


Για τελευταιο σας αφησα το τι περιεχει το δικο μου Mystery Box.
Λιγα λογια γι αυτο,το συγκεκριμενο ειναι ενα μυστηριο οπως λεει και το ονομα του.Οταν το παραγγελνεις δεν γνωριζεις τι εχει μεσα.Η τιμη του ειναι στα 9.90 και περιλαμβανει μεσα 3 προιοντα.Το μονο που εχετε να κανετε στο τελος της παραγγελιας σας να ενημερωσετε στο ειδικο πλαισιο την ηλικια σας για να προστεθουν τα καταλληλα προιοντα για εσας.
Αλλη μια πληροφορια οτι ολα τα mystery Βοχ ειναι διαφορετικα,καμια δεν θα παρει τα ιδια προιοντα.Αυτο εμενα σαν Νενα μου προκαλεσε το ενδιαφερομ για το τι περιεχουν τα αλλα Box.
Το δικο μου δεν ηρθε μεσα σε κουτι αλλα σε ενα πανεμορφο νεσεσερακι που ειχε μεσα τα καλουδια μου.
Το δικο μου ειχε μεσα ενα σφουγγαρι λουφας οτι καλυτερο για την απολεπιση της επιδερμιδας την ωρα του μπανιου.
Μια φανταστικη παλετα με σκιες ματιων σε γηινες αποχρωσεις και μια μπρονζε πουδρα της Sunkissed.Ολα αυτα με τα πινελακια τους σε μια φανταστικη προσεγμενη συσκευασια.
Και το τελευταιο ειναι μια κρεμα σωματος με την ονομασια Λυδια της ελληνικης εταιριας Vivo verde με αρωμα ελιας που εγω προσωπικα την λατρευω αυτην την μυρωδια.

Σε γενικες γραμμες ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη απο την παραγγελια μου.Η εξυπηρετηση ηταν αμεση,ακομα και ενα προιον που δεν υπηρχε εκεινη την στιγμη φροντισαν να με ενημερωσουν.Σε παραγγελιες ανω τον 35 ευρω τα μεταφορικα ειναι Δωρεαν.Για περισσοτερα μπορειτε να επισκεφθειτε το σαιτ του My Beauty Box εδω.

Aυτο ειναι το σημερινο μου ποστ για τις αγορες μου απο το My Beauty Box.Eλπιζω να σας αρεσε το ποστ.Mεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε να περνατε ομορφα και να χαμογελατε.

Φιλακια
XoXo


Αμα σας αρεσε το ποστ μου και θελετε να βλεπεται πρωτοι καθε καινουριο μου ποστ,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και στα Social Media.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις