Αγορες απο It Style


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Αγαπημενο θεμα σας εχω σημερα που αφορα φυσικα το μακιγιαζ.
Στο σημερινο μου ποστ θα σας δειξω τα καλουδια που απεκτησα απο το It Style.

To συγκεκριμενο Brand εχει την εδρα του στην Ιταλια.Εδω στην Θεσσαλονικη μας υπαρχει ενα καταστημα.Οπου εκει μπορεις να βρεις μια μεγαλη ποικιλια απο προιοντα για το μακιγιαζ, νυχια,περιποιηση προσωπου.Προσφερουν και υπηρεσιες για να μας κανουν ομορφες οπως μακιγιαζ,περιποιηση φρυδιων,μανικιουρ,πεντικιουρ κτλ.Πηγαινεις για τα ψωνια σου και κανεις και ενα Beaute.

Tα καλουδια που απεκτησα ειναι τα εξης:
  • Camouflage consealer no.01 Banana
Eιναι ενα καλυπτικο consealer σε κιτρινη αποχρωση.Η συγκεκριμενη αποχρωση καλυπτει τους μαυρους κυκλους.Εγω συγκεκριμενα βαζω μια μικρη ποσοτητα κατω απο τα ματια,μετα απλωνω το Foundation και μετα εφαρμοζω το Consealer σε μπεζ αποχρωση για εξτρα λαμψη.Η δικια μου αποψη ειναι οτι πραγματι κανει δουλεια και καλυπτει τους μαυρους μου κυκλους.Ειναι ενα προιον που με αφησε απολυτα ικανοποιημενη.
  • Liquit Lipstick Irresistible Lips no 28 Aubergine
Eιναι ενα φανταστικο υγρο κραγιον.Η αποχρωση του ειναι μια σκουρα βουργουνδι αποχρωση.Εφαρμοζεται πανευκολα,αφηνει ενα matt τελειωμα και εχει απιστευτη διαρκεια.Ειμαι ευχαριστημενη απο την πρωτη χρηση.Κυκλοφορει σε πολλες αποχρωσεις για ολα τα γουστα.

Αυτα ειναι τα καλουδια που απεκτησα απο την βολτα μου στα It style.Εκτος απο την μεγαλη ποικιλια σε προιοντα και υπηρεσιες,το κυριοτερο και ποιο σημαντικο ειναι οικονομικα στην τιμη οπου ειναι πολυ βασικο.
Αυτα απο μενα ελπιζω να σας αρεσε το σημερινο μου ποστ.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε να περνατε ομορφα.

Φιλακια
XoXo

Aμα σας αρεσε το σημερινο μου ποστ και θελετε να βλεπεται πρωτοι οτι καινουριο ανεβαζω,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και στα Socil Media.






Σχόλια

  1. Πολύ ωραίο ποστ Νενα μου <3 δεν τν ηξερα την εταιρεια και μου αρεσει πολύ το κραγιον! μπηκε στη wishlist μου..

    Τσεκαρε το blog μου αν θες https://anardilya.blogspot.gr/ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι.Πραγματι το κραγιόν είναι φανταστικό με τρομερή απόδοση και διάρκεια😉

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο ποστ , δείχνει φοβερό χρώμα το κραγιόν , έχει site αυτή η εταιρία;

    Αν θες θα αφήσω το blog μου από κάτω αν θές να το τσεκάρεις

    https://dreamsandhopesforlife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις