Αγαπημενα των τελευταιων μηνων


Καλησπερα τι μου κανετε ελπιζω να περνατε ομορφα.
Καλο μηνα να εχουμε.Μπηκε και επισημα ο Δεκεμβρης,που σημαινει οτι πλησιαζουν τα χριστουγεννα.Μερες γιορτων και χαρας,στολισμενα σπιτια,λαμπιονια,μελομακαρονα,κουραμπιεδες,δωρα,σογια και ολα τα παραλειπομενα.
Σε επομενο μου ποστ θα σας δειξω μερικες ιδεες για δωρα για τις ομορφες αυτες μερες γι αυτο Stay tuned...
Το σημερινο μου ποστ ειναι ενα πολυαγαπημενο θεμα.Θα σας μιλησω για τα προιοντα που λατρεψα τους τελευταιους μηνες.Εχω μαζεψει αρκετα,η αληθεια ειναι οτι ηταν περισσοτερα,αλλα προτιμησα να σας δειξω αυτα για να μην σας κουρασω.Τα υπολοιπα θα σας τα δειξω σε μελλοντικο  ποστ για αγαπημενα.

Θα αρχισω φυσικα με περιποιηση προσωπου.Ειναι δυο πολυ αγαπημενα προιοντα που τα παιρνω ξανα και ξανα οποτε εχω την ευκαιρια και ειναι τα εξης:
Bioten Moisture 

Για την ενυδατωση του προσωπου μου χρησιμοποιω την ενυδατικη κρεμα της Βioten.Την λατρευω γιατι εχει πολυ ελαφρια υφη,απορροφαται αμεσως και το κυριοτερο,αφηνει την επιδερμιδα μου σουπερ ενυδατωμενη,το ποιο σημαντικο.Ειναι και οικονομικη,την προτεινω ανεπιφυλακτα.Μπορεις να βρεις την ιδανικη για τον καθε τυπο δερματος και για καθε ηλικια.

Kρεμα ματιων Κorres Αγριο Τριανταφυλλο 
Με την συγκεκριμενη κρεμα ματιων ειμαι πολυ ευχαριστημενη.Ενυδατωνει την περιοχη των ματιων και εχω δει και διαφορα στους μαυρους κυκλους.Καλα δεν ειχα και καποιο τεραστιο προβλημα με τους μαυρους κυκλους,αλλα η περιοχη γυρω απο τα ματια εγινε ποιο φωτεινη. Λειτουργει και σαν μια πολυ καλη βαση για το κονσιλερ,χωρις αυτες τις ενοχλητικες γραμμες που εμφανιζονται,οταν μαζευεται η πουδρα η το κονσιλερ εκει.Δεν την αγοραζω συχνα γιατι δεν ειναι και τοσο οικονομικη,αλλα με την πρωτη ευκαιρια που θα δω μια καλη προσφορα θα την παρω εννοειτε.


Συνεχιζω με περιποιηση μαλλιων και σωματος.
Μessinian Spa Conditioner 

Ειναι το μοναδικο conditioner μεχρι τωρα που δεν βαραινει τα μαλλια μου και τα ξεμπερδευει σε χρονο dt.Περιεχει μελι και σιταρι και κανει τα μαλλια μου απιστευτα απαλα.Το προτεινω ανεπιφυλακτα.

Οrganic Shop Body Mousse 
Eιναι μια κρεμα σωματος που απο την μυρωδια της το πρωτο που θελεις να κανεις ειναι να την φας.Ειναι σουπερ ενυδατικη και με μια μικρη ποσοτητα κανεις την δουλεια σου.Ειναι και σουπερ οικονομικη και μπορεις να την βρεις σε πολλα διαφορετικα αρωματα και συνδυασμους.Οτι καλυτερο.

Τα επομενα καλουδια αφορουν το μακιγιαζ,αγαπημενο μου θεμα παντα.
Fit me της Maybelline

Το συγκεκριμενο foundation το χρησιμοποιω εδω και λιγο καιρο και ειμαι υπερ ευχαριστημενη.Ειναι καλυπτικο για το δικο μου προσωπο και μπορω να κανω δουλεια και με μικρη ποσοτητα.Ετσι αποφευγω και το ενοχλητικο εφε του παστωματος και μενει στην θεση του για ωρες.Το αγαπησα απλα.

ΒΒ cream Skin Active της Loreal
Ειμαι ευχαριστημενη με αυτην την κρεμα γιατι ειναι αρκετα καλυπτικη.Οσο περναει η ωρα δεν εχω τοσο πολλη λιπαροτητα οπως με τις αλλες κρεμες με χρωμα.Γι αυτο και την προτιμω κυριως για τις πρωινες ωρες,ειδικα το καλοκαιρι.Οτι καλυτερο.

Infalible Foundatin powder της Loreal
Eχω δοκιμασει ηδη το foundation  της συγκεκριμενης σειρας και ειπα να δοκιμασω και την πουδρα μια που ημουν ηδη ευχαριστημενη απο το προιον.Ειναι βασικα Foundation σε μορφη πουδρας οτι ποιο βολικο για μενα οταν βιαζομαι και δεν θελω να κουβαλαω πολλα πραγματα στην τσαντα μου.Ειναι ματ και με ενα περασμα στο προσωπο και ειμαι ετοιμη.Well done Loreal

Bronze and Sculpt Contour Kit της MUA

Η συγκεκριμενη πουδρα για κοψιματα σε κερδιζει απο την αρχη απο την συσκευασια της και μονο.
Ανοιγει σε δυο επιπεδα,στο πρωτο εχει το highligher και στο δευτερο την τερακοτα που ειναι σε μια σκουρα αποχρωση με γκρι τονους οπως βλεπετε κι στις φωτο,συμπεριλαμβανεται φυσικα και καθρεφτακι.Οτι καλυτερο για να την εχω παντα μαζι σου ανα πασα σιγμη για να ζεσταινω και να δινω λαμψη στο προσωπο μου.

Μασκαρα Glam and Doll της Catrise
 Σπανια θα μεινω τοσο ευχαριστημενη απο μια μασκαρα.Η συγκεκριμενη δινει αυτο που υποσχεται,μακρος και ογκο στις βλεφαριδες και τις διαχωριζει τελεια.Οτι καλυτερο που εχω δοκιμασει εδω και χρονια.

Black opium Yves Saint Laurent

Τελευταιο αφησα το καλυτερο.Eιναι ενα αρωμα που αγαπησα απο την πρωτη στιγμη.Εχει νοτες απο βανιλια,καφε,πικαντικο και λουλουδατο ταυτοχρονα.Το εχω λατρεψει και λυπαμαι που τελειωνει γιατι δεν ειναι και τοσο οικονομικο.Για το αρωμα του ομως αξιζει τα λεφτα του.

Αυτα ειναι τα αγαπημενα μου καλουδια τον τελευταιων μηνων και ελπιζω να αρεσουν και σε εσας.Περιμενω να μου πειτε και εσεις αμα εχετε δοκιμασει κανενα απο αυτα και να μου πειτε την αποψη σας.
Αμα θελετε να παρακολουθητε τα ποστ μου,μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου αλλα και στο Instagram.
Μεχρι την επομενη φορα να περνατε ομορφα και να χαμογελατε.
ΧοΧο Φιλια



Σχόλια

  1. Λατρεύω τα προϊόντα της organic shop!
    Δεν έχω δοκιμάσει τη συγκεκριμένη μυρωδιά,επομένως,αποφάσισα(με συνοπτικές διαδικασίες) να είναι αυτή που θα αποκτήσω μόλις μου τελειώσει αυτή που έχω.

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι τα προϊόντα είναι ένα κι ένα.Η συγκεκριμένη μυρίζει γιαούρτι φράουλα είναι τέλεια.Σε ευχαριστώ για το σχόλιο κοριτσι😊

      Διαγραφή
  2. Όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι τέλεια,την κρεμούλα της Bioten την χρησιμοποιώ κι'γω και είναι πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι σούπερ οι αδυναμίες είναι η κρέμα της Bioten και το άρωμα τα λατρευω😊

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις