Black Friday η εποχιακες εκπτωσεις;;;My Opinion και τι ψωνισα



Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;;;
Εχει περασει παλι καμποσος καιρος απο το τελευταιο μου ποστ.Δεν σημαινει οτι το παρατησα(οπως φαινετε)απλα μαζευτηκαν πολλα θεματα υγειας,δουλειας κτλ.Ειμαι λιγο αδικαιολογητη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν σκεφτομουν το παιδακι μου γιατι ετσι το θεωρω.Γι αυτο και ειμαι και παλι εδω.
Η ιδεα για το σημερινο μου post μου ηρθε απο μια βολτα που εκανα χθες το μεσημερι(ευτυχως που πηγα τετοια ωρα αλλιως θα με ποδοπατουσαν).
Ειχαμε και εμεις οι ταπεινοι θεσσαλονικεις στην πολη μας το πολυαναμενομενο Black Friday.
Το πρωι εγινε ο κλασικος χαμος, ανθρωποι περιμεναν απο τα ξημερωματα, η ποιο αστεια ατακα που ειχα ακουσει ηταν απλα ηρθα να ριξω μια ματια...στις 4μιση το πρωι;;;Μαλισταααααα
Aπο την μικρη βολτα που εκανα στα μαγαζια,με το μικρη εννοω οτι πρεπει να μπηκα μονο σε 2-3 μαγαζια και ο λογος ηταν γιατι μολις εβλεπα απο την εισοδο το πανδαιμονιο που γινοταν, απλα εστριβα 180 μοιρες και εφευγα τρεχοντας.
Το μονα κομματια που καταφερα να βρω και που δεν παρατησα στο μαγαζι μολις ειδα το χιλιομετρο που υπηρχε στα ταμεια, ηταν ενα κασκολ και ενα Oversize Demin μπουφαν
Το κασκολ ειναι σε μια τελεια αποχρωση σαπιο μηλο.Το βρηκα σε πολυ χαμηλη τιμη σε ενα απο αυτα τα μικρα μαγαζακια που πουλανε μπιζου,καλυντικα,καπελα κτλ.

Το μπουφαν το λατρεψα απο την πρωτη στιγμη,ειναι μεγαλο σε μεγεθος.Με το συγκεκριμενο κομματι κανεις άπειρους  συνδυασμους,παει με ολα και μπορεις να το φορεσεις  απο το πρωι μεχρι το βραδυ.Το αστείο είναι ότι στο συγκεκριμένο κατάστημα το ίδιο μπουφάν το έχουν και με βατες (απλά χάλια οι βατες)Και η τιμουλα του ήταν διπλάσια χωρίς την εκπτωση (για τις βατες)Ημουν τυχερή γιατί το δικό μου που είναι χωρίς τις χαζές βατές το βρήκα στο ίδιο κατάστημα που υπήρχε ποιό  πέρα.Ευτυχως έκανα μια έξτρα βόλτα που δεν το συνηθίζω,έτσι είμαι δεν θα το ψάξω άμα βρω κάτι που μου αρέσει θα το αγοράσω επί τόπου.Αυτην την φορά έκανα μια αλλαγή και βρήκα αυτό που έψαχνα σε μια καλή τιμή.
Αυτο που παρατηρουσα λοιπον στην βολτα μου ηταν
1ον  Οτι δεν εβλεπες τρελες εκπτωσεις για Black Friday
2ον Οτι τα ρουχα που ειχαν τα περισσοτερα ηταν χαλια
Η αποψη μου ηταν οτι η καλύτερη  ευκαιρια για να αγορασεις κατι σε χαμηλη τιμη ειναι στις εκπτώσεις, βρισκεις και καλα κομματια και σε πολυ καλες τιμες.Και αποφευγεις φυσικα να βρεθεις στα πατωματα και να χτυπιεσε για ενα μπλουζακι(που το ειδα και αυτο)
Αυτη ειναι η αποψη μου για το πολυδιαφημισμενο Black Friday.Περιμενω να μου πειτε κι εσεις την αποψη σας για την συγκεκριμενη μερα,και αμα ησασταν απο τις τυχερες που βρηκατε κατι καλο.

Αμα θελετε να διαβαζεται τα ποστ μου μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου η και να με ακολουθησετε στο Instagram.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε να περνατε ομορφα
Γεια σαςςςςς

Follow
Instagram
Contact me:nenaki.1986@gmail.com






Σχόλια

  1. Πόσο δίκιο έχεις Νένα μου,εγώ δεν ψώνισα κάτι την συγκεκριμένη ημέρα.Αλλά βλέπωντας την αγορά της πόλης μου και τις "υποτιθέμενες" εκπτώσεις δεν έκανα τον κόπο...Να μην πω για τα ηλεκτρονικά καταστήματα,που οτι ήταν σε καλή έκπτωση ήταν και εκτός αποθέματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχυει στα συγκεκριμενα καταστηματα δεν πατησα καν το ποδι μου γιατι γινοταν μεγαλος χαμος.Εκπτωσεις και παλι εκπτωσεις:)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις