Nivea Essentials Urban Skin my opinion




Γεια σας γεια σας γεια σας!!!
Εδω ειμαι παλι μετα απο αρκετο καιρο απουσιας.
Στο σημερινο μου ποστ θα σας πω την δικια μου αποψη για την συγκεκριμενη σειρα περιποιησης της Νivea.
Η αληθεια ειναι οτι την μασκα την εχω εδω και αρκετο καιρο,απλα ηθελα να δοκιμασω και την κρεμουλα για να εχω μια ολοκληρωμενη αποψη.
Η αληθεια ειναι οτι ειχα μια συγκεκριμενη αποψη για την Νivea,οτι τα προιοντα της ειναι γενικα πολυ βαρια αλλα με τα συγκεκριμενα καλουδια η γνωμη μου εχει αλλαξει...

  • 1 Minute Urban Detox Mask
Η συγκεκριμενη μασκα ειναι απο τις λιγες που εχω δοκιμασει και εμεινα αφωνη απο το αποτελεσμα απο την πρωτη χρηση.
Ειναι μια μασκα βαθυ καθαρισμου με λευκο αργιλο και εκχυλισμα μανωλιας.
Την εφαρμοζεις για 1 μονο λεπτο στο προσωπο,αμα την αφησεις παραπανω τραβαει λιγο,την ξεπλενεις και Τελος.
Εγω το πρωτο που παρατηρω μετα απο καθε εφαρμογη ειναι το δερμα μου που ειναι πεντακαθαρο καθε φορα και λαμπει.Απλα την αγαπω!!!!

  • Urban Skin Defence Day Cream
Την συγκεκριμενη κρεμουλα μπορει να την εχω εδω και λιγο καιρο,αλλα μπορω να πω οτι μου αρεσε απο την πρωτη εφαρμογη.
Ειναι λεπτορευστη,αποροφαται γρηγορα απο το δερμα μου και μου αφηνει μια αισθηση απαλοτητας και ενυδατωσης.
Λειτουργει και σαν μια τελεια βαση για το μακιγιαζ,μετα απο πολλες ωρες εξω γυρναω σπιτι και το μακιγιαζ ειχε μηνει στην θεση του.Με λιγα λογια για μενα η συγκεκριμενη κρεμα ειναι Super!!!!

Η αποψη μου για την συγκεκριμενη σειρα της Nivea ειναι η καλυτερη.Στο δικο μου δερμα εκατσαν τελεια.

Πειτε μου και εσεις στα σχολια την δικια σας αποψη για την συγκεκριμενη σειρα αμα την εχετε δοκιμασει,η να μου προτεινεται την δικια σας ρουτινα περιποιησης.

Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε να περνατε ομορφα.
Φιλακια πολλα!!!!!


Αμα σας αρεσε το ποστ μου και θελετε να βλεπετε πρωτοι οτι καινουριο ανεβαινει,μπορειτε να κανετε εγγραφη στο Μπλογκ μου η να με ακολουθήσετε στα Social Media










Σχόλια

  1. πολύ ωραίο post. Η αλήθεια είναι οτι εγώ τα προϊόντα της nivea τα εκτιμώ ιδιαίτερα. Κυρίως την ενυδατική τη παίρνω συνέχεια . Τα συγκεκριμένα δε τα έχω δοκιμάσει αλλά με έπισες να το κάνω !! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ κοριτσι😄Η αληθεια ειναι οτι εγω ειχα μια αλλη γνωμη γι αυτα τα προιοντα αλλα ειδικα με την μασκα επαθα πλακα.Η κρεμα ειναι σουπερ σε εμενα εκατσε καλα.

      Διαγραφή
  2. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop on your blog: https://www.parfimo.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις