1st Anniversary of Νenasbeautyword+Giveaway(Closed)


Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε.Στο σημερινο μου ποστ οπως καταλαβατε και απο τον τιτλο,δεν θα σας μιλησω ουτε για ομορφια,ουτε για περιποιηση,ουτε και για μοδα.Εχει γενεθλεια το Νenasbeautyword και αυτο φυσικα δεν το αφηνουμε να πεσει ετσι.

Σαν σημερα πριν ενα χρονο αρχισα να φτιαχνω σιγα σιγα το Blog μου.Πηρα την αποφαση μια περιοδο που δεν ημουν καλα σε πολλα επιπεδα.Εκεινη την εποχη το μονο που εκανα ειναι να χαζευω στο Internet και να μην κανω σχεδον τιποτα αλλο.Aρχισα να διαβαζω διαφορα Blogs που ειχαν σχεση με την ομορφια,την περιποιηση κτλ.Μου αρεσει γενικa να περιποιουμαι τον εαυτο μου και να ενημερωνομαι για το τι καινουριο παιζει.Και ειπα στον εαυτο μου γιατι οχι;Γιατι να μην γραφω και εγω για αυτα που μου αρεσουν,που με κανουν να περναω ομορφα,να λεω κι εγω την δικια μου αποψη,μια που ειμαι κι εγω μια beauty junkie τουλχιστον να βγει κατι καλο να μηραστω την τρελα μου με ολους εσας.



Ετσι σιγα σιγα πηρα μπρος.
 Μεχρι να δημοσιευσω το πρωτο μου ποστ για 3 ημερες εφτιαχνα το Blog.Δεν γνωριζα πολλα απο υπολογιστες,μονο τα βασικα και με πιλατευσε λιγο η αληθεια ειναι,για μεγαλο καψιμο λεμε.
Με βοηθησε παρα πολυ το google,οτι ηθελα να μαθω συνεχως πληκτρολογουσα πως να κανω αυτο εκεινο μου καηκε λιγο ο εγκεφαλος η αληθεια ειναι,αλλα επιτελους μετα απο 3 ημερες τα καταφερα.

To πρωτο μου ποστ αφορουσε εμενα φυσικα.Ηταν ενα μινι βιογραφικο που μιλουσα για μενα και το τι με ωθησε να ασχοληθω με το Blogging.Oποιος δεν το εχει διαβασει μπορειτε να το δειτε εδω.

Μετα ακολουθει το πρωτο ποστ που φυσικα ειναι τα αγαπημενα του μηνα που περασε.Παντα μου αρεσε να διαβαζω για τα αγαπημενα σε αλλα Blogs και σκεφτηκα οτι θα ηταν το καλυτερο θεμα για πρωτο ποστ που αφορα την ομορφια.Μπορειτε να το διαβασετε εδω σε περιπτωση που σας ξεφυγε.
Μεσα σε αυτον τον χρονο εχω βγαλει καλα και οχι και τοσο καλα εως χαλια ποστ,στο θεμα τον φωτο της εικονας δλδ.Δεν το ειχα και πολυ με τις φωτο αλλα πιστευω μετα απο τοσο καιρο βελτιωθηκα ενα τσικ παραπανω.
Ενα αλλο λαθος που εκανα ηταν να μην το παρω και τοσο ζεστα και δεν προωθουσα σωστα το blog μου,μεσω social media κτλ.Ο λογος ηταν καθαρα απο ντροπη,για τα σχολια κτλ.Μεγαλο λαθος απο μενα,ειπα στον εαυτο μου εστω μετα απο τοσο καιρο να το σταματησω αυτο.Ετσι σιγα σιγα εβαλα και τα Social Media στην ζωη μου.Και φυσικα ειδα μεγαλη βελτιωση στην απυχηση του Blog μου.
Ενα αλλο καλο ειναι οτι με την ενασχολυση μου με αυτο ενιωσα καπως καλυτερα,κανοντας κατι που αγαπω.Ειναι το καλυτερο φαρμακο,οτι θεματα η προβληματα μικρα η μεγαλα εχεις αμα ασχολεισε με κατι οτιδηποτε,ειδικα με κατι που αγαπας βοηθαει πολυ.




Θα ειμαι ηλικρινης και οι κοπελες που με παρακολουθουν απο την αρχη το εχουν παρατηρησει.Για λιγους μηνες δεν ποσταρα σχεδον καθολου,ζητημα ειναι να ποσταρα 2 με 3 ποστ.Ο λογος ηταν επειδη λογω της δουλειας μου,δουλευω φουλ κυριως το καλοκαιρι,δεν ειχα το κουραγιο λογω κουρασης να ανταπεξελθω.Αλλα το καλο ειναι εδινα το παρον οσο μπορουσα εστω και αυτες τις λιγες φορες.
Αυτα ανηκουν στο παρελθον ομως και κοιταμε μονο μπροστα.Αμα κανεις κατι που αγαπας πιστευω ξεπερνας και κουραση και τα παντα.Γι αυτο και ειμαι ποιο ενεργη πο ποτε.
Γιατι το αγαπω το Blog μου,ειναι το μικρο μου μωρο και δεν προκειται να το αφησω.

Η μοναδικη συμβουλη που μπορω να δωσω σε μια κοπελα που θελει να φτιαξει το δικο της Blog ειναι απλα να ειναι ο εαυτος της.
Δεν θα αναλυσω ουτε τα υπερ ουτε τα κατα γιατι ακομα και τωρα μετα απο ενα χρονο μαθαινω,ψαχνομαι,δεν πιστευω οτι ειμαι στην θεση να δινω συμβουλες.Οπως σας εγραψα παραπανω να ειστε ο εαυτος σας.

Πειτε μου και εσεις στα σχολια την γνωμη σας.Τι σας αρεσει η και τι δεν σας αρεσει στο Blog μου.Θελω να διαβασω και τα αρνητικα,με κανουν να βελτιωνομαι και να γινομαι καλυτερη.
Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα και να βρισκεται παντα κατι να ασχολειστε για να νιωθετε καλυτερα.Απο προσωπικη μου πειρα ειναι το καλυτερο.


Αυτος ειναι ο απολογισμος μου για τον ενα χρονο του Nenasbeautyword.
Θελω να ευχαριστησω και εσας που με τα θετικα σας σχολια με κανετε να συνεχισω να κανω αυτο που αγαπω.Γι αυτο θα κανω ενα υπεροχο Giveaway οπoυ μια απο εσας θα κερδισει ενα απιστευτο σετ περιποιησης απο την Korees.



Το σετ περιεχει:

  • Μια ενυδατικη κρεμα με ανθη αμυγδαλιας(για λιπαρες-μικτες επιδερμιδες)
  • Μια μασκα με αργυλο για βαθυ καθαρισμο 
  • Μια μασκα αναζωογονησης με καρπουζι
Τα βηματα ειναι απλα:


  1. Follow me στο Instagram
  2. Στην φωτο του Διαγωνισμου κανε tag 3 φιλες σου για να συμμετεχουν κι αυτες αμα θελουν
  3. Μια συμμετοχη ειναι αρκετη
  4. Follow me  και στο Blog και στο Facebook (προεραιτικα)
Ο Διαγωνισμος ληγει στις 20-2


Οι συμμετοχες γινονται μονο απο Ελλαδα
Η καθε συμμετοχη θα πρεπει να κανει ολα τα βηματα αλλιως ακυρωνεται.

Φιλακια
Xo Xo


Αμα θελετε να βλεπετε πρωτοι τα ποστ μου.Μπορειτε να με ακολουθησετε στο Blog μου,η και στα Social Media.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις