My sisters wedding Look

Γεια σας κοριτσια μου τι μου κανετε;
Εχει περασει καιρος απο το τελευταιο μου post.
Δυστηχως λογω δουλειας,κουρασης,ελαχιστου ελευθερου χρονου δεν μπορουσα να ανταπεξελθω.Μπορει να μην ημουν ενεργη,παντα ομως ειχα στο μυαλο μου την επιστροφη με καινουρια post,ομορφες ιδεες και προτασεις.
Σημερα οπως το λεει και ο τιτλος θα ηθελα να σας δειξω την εμφανιση μου στον συγκεκριμενο γαμο.
Γενικα δεν μου αρεσουν οι υπερβολες,το φορεμα που επελεξα μαζι με το μακιγιαζ και τα μαλlια προτιμησα να ειναι σε απλο στυλ.Θα μου πειτε πηγαινεις σε γαμο και δεν θα φορεσεις κατι ποιο επισημο;Εγω σαν Νενα θελω να νιωθω ανετα σε καθε μου εμφανιση,θελω να το φοραω το ρουχο οχι ν με φοραει.
Το φορεμα που επελεξα ειναι σε απλη γραμμη σε μια υπεροχη κοραλι-πορτοκαλι αποχρωση.H ανοιχτη πλατη δεν μπορουσε να λειπει απο αυτο το φορεμα.Μια δικη μου πινελια που προσθεσα ειναι η μαυρη ζωνη με πουλιες για ενα ποιο Glam touch.Το cute clutch που επελεξα ειναι σε μαυρη αποχρωση με μια χρυση λεπτομερεια στο ανοιγμα.

Το μακιγιαζ που επελεξα να κανω ειναι σε φυσικες αποχρωσεις.Κυριαρχουν οι τονοι του πορτοκαλι στα ζυγωματικα και το κραγιον ειναι στην αποχρωση σαπιου μηλου.Το αιλαινερ δεν μπορει να λειπει φυσικα λογω τις περιστασης.Τελευταιο και σημαντικό που το κάνω κάθε μέρα στο μακιγιαζ μου,είτε το πρωί είτε το βράδυ,είναι να ζεσταίνω το πρόσωπο μου(τα γνωστά κοψίματα)με την αγαπημένη μου Bronze πουδρα (τερακοτα).
Τα μαλλια μου επελεξα να τα κανω ενα χαλαρο κοτσο απο πισω και μπροστα λιγες αφελειες.
Αυτη ηταν η εμφανιση μου για τον γαμο της αδελφης μου.Περιμενω να μου πειτε μου και εσεις την γνωμη σας αμα σας αρεσε η οχι.Μεχρι την επομενη φορα θα τα ξαναπουμε.Να περνατε ομορφα.


Αμα θελετε να βλεπετε και αλλα post,μπορειτε να κανετε εγγραφη στο Blog μου,η να με ακολουθησετε στα Social Media.

Instagram

Σχόλια

  1. τέλειοο!!! Όμορφο και φωτεινό φόρεμα, χωρίς πολύ βαρύ βάψιμο. Κούκλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη η εμφάνιση σου, ήταν πολύ σικάτη,όμορφη και χωρίς υπερβολές!Ακριβώς αυτού του στυλ,είμαι κι'γω!Και καλώς επέστρεψες,φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις